Z pohledu Celeste:
''Vážení cestující, prosím o zapnutí pásů, za chvíli přistáváme v New Yorku. Děkuji za pozornost'' Vzbudil mě nepříjemný hlas muže v rozhlase, zřejmě to byl kapitán. ''Ughr'' protáhla jsem si záda a ruce, jsem celá rozlámaná a ještě k tomu mě bolí zadek z těch nepohodlných sedaček. Připoutala jsem se a koukla na Rose, ještě pořád spala. Drkla jsem do ní, ihned rozlepila oči a začala se rozhlížet kolem sebe, ''Co je? To už jsme v NY? '' zeptala se mě Rose. ''Skoro, připoutej se budeme přistávat' zívla si a přikývla. Koukla jsem se z okénka, viděla jsem plno obrovských budov z ptačí perspektivy. Musím uznat je to krásný, vidět to ze shora. Nad námi začal blikat nápis 'Připoutejte se prosím'.
Najednou mě strašně začali bolet uši, snažila jsem se nevnímat to, ale jak jsem si všimla Rose už se také držela za uši. Určitě jsme klesali. Z kabinky nakonci letadla vylezla letuška s táckem na kterém měla žvýkačky a cucací bonbony. Všem začala nabízet. Když přišla k nám já jsem si vzala žvýkačku, Rose si vzala bonbon. Poděkovala letušce a ještě než odešla jí rychle strčila do ruky obal od bonbonu. Letuška jen udiveně koukala na Rose. Já jsem se začala smát. ''No co?'' řekla nevinně. ''Ale nic, jen ten její ksich a pak ty s tím papírkem'' smála jsem se jak kdybych si něco šlehla, no jo jenže to byste museli vidět ten její obličej jak se tvářila.
.........................
Vylezli jsme z letadla. Konečně. Šli jsme si pro kufry k tomu pásu na kterém ty kufry vyjíždí. Když jsem viděla svůj okamžitě jsem k němu přiběhla a ztěžka jsem ho vytahovala, když v tom jsem viděla něčí ruce jak můj kufr vzali a dali na zem. Koukla jsem se tomu neznámému do obličeje, byl pěknej. Zelené oči, blonďaté vlasy vyčesané nahoru a trochu zkřivený nos, ale kouzelný úsměv. Kurva co to tu melu, jak v nějakým slaďáku. Vzala jsem svůj kufr za držátko a odvezla ho, když v tom mě ten neznámej chytl za ruku, kurva co s tim kluci furt maj, to je to tak baví chytat za zápěstí?
''Počkej'' řekl. Otočila jsem se na něj a dost nepříjemně jsem na něj vyjela ''Co chceš?'', jen se udiveně koukl. ''Promiň jen .... mno.... nemáš zač!'' řekl taky naštvaně. ''Hmm, Je to vše nebo mě necháš najít kámošku!'' založila jsem ruce na prsou a přenesla váhu na jednu nohu. Najednou k nám přiběhla i s kufrem Rose. ''Sakra kde jsi byla, ty si mi utekla!! Já tě hledala jak......'' všimla si toho neznámího. ''A ty jsi kdo?'' zeptala se ho a ukázala na něj prstem. ''Pardon, já jsem Cody'' uchechtl se kouknul se na zem a pak znovu na Rose. Zdá se mi to nebo si vyměňují takové ty 'sladké' pohledy. ''Já jsem Rose a tohle je Celeste'' já se na ni jen vražedně koukla, co to jako dělá. Dělá si srandu že mu řekla jak se jmenuju, seznamovat se umim sama. ''A co tu vůbec děláte? Jestli se teda můžu zeptat, přece jenom dvě mladý holky ve velkoměstě a ještě k tomu přiletěli''řekl a přitom pořád koukal na Rose, na mě se koukl jen jednou a ani mi to nevadí nelíbí se mi. ''No my jsme si tak řekli že si zajedeme do NY na nákupy a tak , přece víš holčičí jízda'' zasmála se a doufala že se zasměje taky.
Štěstí, zasmál se je za vodou. ''No jestli chcete můžu vást tady provést, kde co je no a tak'' poškrábal se na zátylku, vypadá že je nervozní. ''Jasně, moc rády a děkujeme'' řekla natěšeně Rose. ''Tak na to zapomeňte, nebudu dělat pátý kolo u vozu a už ani náhodou nejdu nakupovat s tebou'' ukázala jsem na něj, Rose mě jen vraždila, ''Takže si to užijte, pak ať tě přiveze do našeho hotelu Memphis, to je u Manhattanu'' u té první věty jsem použila ironii, pak už jsem jen mrkla a šla s kufrem ven z letiště. ''Počkej jen nás tam hodí a pak můžeš jít, jen si vybalíme a vezmeme si každá karty. Jo?'' řekla. ''Jo, fajn''řekla jsem a vydali se k parkvišti, když jsem viděla k jakému autu jdme málem jsem se zadusila slinou.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...