30.část- [''Necítím nic''] + DŮLEŽITÝ OZNAM

477 29 6
                                    

Nasedli jsme do auta. Celu cestu jsme jeli mlčky, nikdo nic neříkal. Já přemýšlela nad tím co se stalo na tom parkovišti. Proč se Justin choval najednou jak kretén? Byl v pohodě a Thomas? Thomas mě jen bránil. Řekla bych, že Thomas taky přemýšlí nad tím co se stalo.

,,Thomasi?'' ,,Hmm'' ,,Ty se zlobíš?'' ,,Ne nezlobim, já sem nasranej, ale na toho idiota.'' ,,Neříkej mu tak!'' ,,Ty se ho ještě zastávaš?!'' ,,Ne nezastávám ale nenadávej mu, nerada poslouchám urážky nebo něco od člověka kterého mám ráda.'' řekla jsem a usmála se na něj. Usměv mi opětoval. ,,Víš co nechápu?'' zeptala jsem se ho nejistě ,,Proč tě Olivie znala?'' ,,To neřeš.'' ,,Ale já to musím vědět.'' ,,Kurva řekl jsem neřeš to tak to neřeš, je to minulost a tou se zahazovat nehodlám!'' vykřikl. Takového jsem ho zneznala, byl agresivní a ještě víc než na tom parkovišti.Kdybych řekla že se ho nebojím, lhala bych. Bojím se ho, chce se mi brečet,, ale nebudu brečet před ním nesmím mu ukázat že mě dokáže rozbrečet jen to že po mě začne křičet.

,,Promiň'' špitla jsem a koukala na tmu, která byla vidět z okýnka. Nic neřekl.

Dojeli jsme před můj barák. Koukla jsem se na něj, pořád měl na tváři ten výraz. Byl pořád naštvaný. Povzdechla jsem si a odepla pás. Radši na něj nebudu mluvit, bojím se, že na mě začne opět kříčet. 

Rozmýšlela jsme se jestli mu tu pusu mám dát. Doufám že nedostanu facku. Nahnula jsem se k jeho tváři a dala mu na ní pusu. Když jsem se odtáhla, jeho pohled už nebyl tak tvrdej, řekla bych spíše uvolněnej. Radši jsem vystoupila a šla do baráku. Slyšela jsem jak na mě začal křičet, radši jsem dělala že ho neslyším a šla ke dveřím. Odemkla jsem je a vešla dovnitř.

Z pohledu Justina:

,,Děláš si ze mě prdel?! To si za nima musela jít?'' vykřikl jsem a zatahal se za konečky vlasů. ,,Sorry brouku, ale musela jsem jim ten večer nějak zkazit!'' začala křičet po mě. Na mě nikdo křičet nebude! Zaťal jsem ruce v pěst a snažil se dýchat. No nějak  mi to nešlo! 

Kurva kdyť ona s ním chodí a proč mi to kurva vadí. Radši jsem se seberal a odešel daleko od ní. Už jí mám plný zuby. Jak se chová. K mým kámošům se jí nechtělo všechno je podle ní a já jak nějakej debilní pejsek skáču a všechno na co si vzpomene jí kupuju. Dělám pro ní první poslední a ona se ke mně ještě chová jak ta největší kráva na světě. 

,,Kurva!'' zařval jsem a koupl do popelnice, která byla vedle mě. Popelnice odlítla a všechen její obsah se vysypal na zem. 

Proč s ním chodí? Miluje ho? A proč mě to kurva tak sere? Já holku mám. 'Ale je to kráva!' Mlč! 'Víš že mám pravdu a víš že miluješ někoho jiného!' Já, já už vlastně ani nevím co ke komu cítím! Olivie mě nehorázně sere a o čem to Thomas mluvil když sme byli u Zacka doma? Jak jako že to zjistím, a jak jako že byla jeho největší chyba a udělal dobře když jí opustil! Kurva ničemu nerozumím! 

Zaťal jsem pěsti a bouchl do zdi. Palčivá bolest prošla mýma rukama. 

V kapse mi začal vibrovat mobil. Koukl jsem se kdo mi vílá. 'OLIVIE'

Olivie: Kde sakra jsi? Nemám odvoz domů!

Já: Sorry, ale nemám náladu tě teď někam vozit.

Olivie: Okamžitě přijď a odvez mě domů! 

Tenhle tón se mi nelíbil. Hovor jsem vypl a mobil zastrčil do kapsy. Pořádně jsme se nadechl a vydechl. Vydal jsem se zpět na parkoviště, kde stojí Olivie.

Už jsem se k ní blížil tak jako ona kě mně. 

,,Kurva kde jsi byl?!'' zařvala a vrazila mi facku. Začal jsem rudnout od vzteku který ve mně opět rostl. ,,Tohle. Už. Nikdy. Nedělej!'' přecedil jsem skrz zuby. ,,Justine okamžitě mi pust tu ruku, to bolí!'' Cítil jsem jak mám nutkání jí vrazit facku ať se srovná. Jenže takový hajzl já nejsem abych ublížil holce, ikdyž to nutkání mám. 

Ruku jsem jí pustil, okamžitě jí stáhla k sobě a začala si ji mnout od bolesti. 

Dvěma kroky jsem se přiblížil k Olivii a dravě jí políbil. Nespolupracovala no teď mi je to jedno, ona nebude ta co si bude určovat pravidla, ale dneska to budu já. Jazyk jsem jí strčil do pusy i bez povolení. S mlasknutím jsem se do ní odtáhl.

Něco bylo zvláštn,í nic jsem necítil. Žádný zvláštní pocit. Prostě nic. Jako kdyby mi tahle holka, která předemnou stojí byla nikdo. Vzduch. Jako kdybych nikoho nelíbal.

Ahojte je tu další část tak co jaké jsou názory? :) Líbí x nelíbí? :) Je taková o ničem no já vím :( :D Omlouvám se za pravopisné chyby! :3 ILYSM GUYS! ♥♥ ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓DOLE DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ↓↓↓↓↓↓↓↓↓

ZAČALA JSEM PŘEKÁDAT STORY JSOU DVĚ. BYLA BYCH RÁDA KDYBY STE SI JE PŘEČETLI A VYBRALI SI TEDA POKUDBY TSE CHTĚLI ALESPOŇ JEDNU Z TOHO ČÍST :) OBĚ JSOU ÚŽASNÉ!!!!!! V KOMENTÁŘÍCH VÁM NECHÁM ODKAZY NA OBĚ A NEBO JE AJDETE NAMÉM PROFILU :) DOUFÁ,M ŽE BUDETE CHTÍT ABYCH PŘEKLÁDALA :) PŘEKLÁDAT BUDU POPRVÉ ALESAND TO NEBUDE TAK HROZNÉ :) TAK PROSÍM NAPIŠTE KOMENT JAKOU A ZDA BYSTE MĚLI ZÁJEM O DALŠÍ ČÁSTI.. :) 

DĚKUJU ŽE STE DOŠLI AŽ SEM :) jSTE ÚŽASNÍ A VÁŽÍM SI VÁS STRAŠNĚ MOC!!♥♥

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat