Z pohledu Celeste:
Koukala jsem se upřeně na tu krabičku ani jsem nevnímala že ten film nesleduju. ''Koukám že hypnotizuješ mou krabičku'' ''no já pro tebe nic nemám'' skočil mi do řeči cítila jsem se tak trapně a pak najednou jsem se začala bát když řekl to co řekl, ''Já vím ale řekl bych že ten dárek v krabičce je spíše pro nás oba''. Najednou se mi přilepil na rty, a já už tak nějak cítila o co se snaží. Nakonec jsem ho začala taky líbat a potom mě vzal nahoru do pokoje vzal mě jako princeznu, otevřel dveře od mého pokoje tu krabičku měl v ruce.
Zamknul sundal ze sebe koženou bundu a znova se mi přilepil na rty ale tentokrát byl hrubý. Nechtěla jsem dál pokračovat nevím co mě to dole napadlo ho políbit na zpět když už jsem cítila co se stane, dnes jsem z toho večera nějaká hodně mimo a najednou ze mě začal strhavát oblečení snažila jsem se bránit ale on mě zalehl celou svou vahou a přidržoval mě. Jedním tahem ze mě strhl ty šaty. Když viděl mé spodní prádlo zakousl si do rtu. jazykem mi jezdil po krku. Na chvíli se zdržel u jednoho místa, budu tam mít určitě cucflek. 'Proč mi to dělá , proč já nic nedělám' vzpamatovala jsem se a začala jsem kolem sebe kopat a házet cokoliv aby přestal a chtěla jsem začít i křičet ale jazyk mi nacpal do krku takže jsem nemohla křičet. Pak se na mě koukl a vzal tu krabičku ''Už konečně uvidíš co pro tebe mám'' začala jsem ječet a běžela jsem ke dveřím byla jsem jen v kalhotkách, ''Doprdele přestaň ječet, nebo tě to bude hodně bolet už jsem ti řekl že jsem tě respektoval ale už nemůžu už tě prostě musím dostat!!'' ''ne prosíím ja ještě nejsem připravená, prosím Austine'' už jsem jen šeptala nemohla jsem zakřičet kvůli tomu co mi řekl ale i protože jsem neměla sílu křičet.
Potom jsem ztuhla na místě když z té krabičky vytáhl pouta, ano pouta. Přišel ke mě automaticky jsem mu vrazila facku. ''Ty krávo co jsi to právě udělala??, tak a už nebudu tak hodný'' chytil mě za ruku snažila jsem se mu vyvlíknout ale byl silnější.
Strhl ze mě podprsenku a já začala nekontrolovatelně brečet ''prosím ne, prosím, prosím nech mě'' mělo to být pro mě poprvý a já budu znásilněná a ještě k tomu klukem kterýho miluju. Hodil mě na postel a přicucl se na mou bradavku (:D) a začal ji všemožně okusovat vzal jednu moji ruku a připojil na ni pouto omotal o postel a to stejné udělal i s druhou rukou.
Ze zdola jsem slyšela Zacka okamžitě jsem začala ječet ''Zacku pomoc, prosím pomoc!!'' Austin se lekl vlepil mi facku a naznačil ať jsem zticha, najednou někdo začal vrážet do devří. '' Ty zmrde otevři a pusť ji, já tě zabiju ty zmrde už teď nežiješ!!'' a najednou se ty dveře rozletěly, byla jsem tam nahá a viděl mě můj bratr, ale to mi bylo teď opravdu jedno, rychle přezemě hodil deku, aby mu Austin neutekl.
Ještě že přišel domů sám , nechtěla bych aby tady u toho byl Justin pořád sem brečela viděla jsem dost rozamzaně a viděla jak Zack mlátí do Austina který už se skoro ani nebrání. ''Ty zmrde, už jsem tě dojebal dost a těď vypadni až tě příšte uvidim znova tak znova dopadneš takhle a zkus se k ní znova přiblížit '' ale to už řval jen do vzduchu protože okamžitě jak ho Zack pustil tak vyletěl ven.
''Celeste jsi v pořádku, já to věděl že si ho sem přivedeš už tě Nikdy, povídám Nikdy nenechám doma samotnou!!!'' ''promiň, j-já se bojím Zacku'' vzlykala jsem až teď si znovu uvědomil že jsem před ním nahá a jsem připoutaná k posteli. ''já jsem tak blbá, p-proč se to musí dít zrovna mě proč si nemůžu najít normálního milujícího kluka'' mluvila jsem do vzlyku, mezitím se Zackovi podařilo rozdělat ty pouta. ''Šššš , vše bude v pořádku'' uklidňoval mě, ''ne nebude'' lehl si ke mě na postel a usnul se mnou.
Z pohledu Zacka:
''Tak kluci stihli sme to dřív aspoň můžu jít domů, jsem unavenej''. ''Jo to máš pravdu bro, dnes s tebou není žádná zábava'' dodal Ryan a Justin jen přikývl. ''Jo bro, já půjdu taky nemám náladu na kalení a to auto zejtra pošlu jeho majiteli do tý Itálie jo, prostě se o to postarám'' mrkl sem na ně oni jen přikývli a poděkovali vzal jsem si bundu a šel domů.
Když jsem tam dorazil viděl jsem v jídelně večeři takže mi to hned došlo je tady nebo tady byl Austin. ''Jsem doma'' zařval jsem a místo abych slyšel pozdrav jsem slyšel křik o pomoc. Okamžitě jsem poschodech vyletěl na horu chtěl jsem otevřít dveře ale byly zamknutý. Snažil jsem se ty dveře rozrazit ''ty zmrde otevři a pusť ji, já tě zabiju ty zmrde už teď nežiješ!!'' řval jsem na něj a po chvíli jsem tam vletěl, ležel na ní a oblizoval jí prso. Okamžitě jsem ho z ní strhl na zem a přikryl jí aby tam neležela nahá, ale hned jsem se k němu vrátil ani se nestačil zvednout. Sedl jsem si na něj obkročmo a začal mu mlátit do toho jeho podělanýho ksichtu.''Ty zmrde, už jsem tě dojebal dost a těď vypadni až tě příšte uvidim znova tak znova dopadneš takhle a zkus se k ní znova přiblížit '' to už jsem z něj slezl zabít ho opravdu nechci, ale co jsem řekl byla pravdu ještě jednou ho u vidim u ní a dostane ještě víéc než těď typuju že jsem mu zlomil nos. Já jí říkal ať se s tim kokotem netahá. Panebože moje malá sestřička až se to doví kluci a hlavně Ryan sice je to hodný kluk ale jak jde o moji sestru nezná se, doufám že neudělá žádnou pitomost no co nemůžu to před nima tajit tohle by se neutajilo.
Okamžitě jsem se zvedl a slyšel jen její vzlyky které nebyly tiché. ''Celeste jsi v pořádku, já to věděl že si ho sem přivedeš už tě Nikdy, povídám Nikdy nenechám doma samotnou!!!'' řekl jsem docela nasraným hlasem a snažil se ty podělaný pouta rozdělat do toho jsem slyšel co říkala chtělo se mi z toho brečet a okamžitě toho kokota jít zabít ''já jsem tak blbá, p-proč se to musí dít zrovna mě proč si nemůžu najít normálního milujícího kluka'' konečne!! Rozdělal jsem ty pouta a okamžitě jsem si ji k sobě přitiskl a snažil se jí uklidnit, v těch vzlycích jsem slyšel tiché ''ne, nebude'' zaťal jsem ruku v pěst a snažil se uklidnit.
Lehnul jsem si s ní na postel a pochvíli jsme usli, ona usla dřív já nad tím pořád přemýšlím a slyším v hlavě pořád co řekla 'ne, nebude' vím že už to nikdy nebude jako dřív už to nebude ta sebevědomá, vtipná holka ale ustrašená, zamlklá holka která se bude bát vyjít ven natož bavit se s klukama.
Já to sem musela dát :D prosím dejte nějakej komentář který by mě potěšil. A předem se omlouvám za prvopisné chyby. Děkuji :* PS:příště už tam Justin bude ;)
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...