http://www.wattpad.com/48254352-nothing-like-us <---- prosím přečtěte si tuhle story (Nothing Like Us) Děkuju :) ( bude i v komentářích odkaz :)
Z pohledu Justina:
(během toho dne co byla Celeste u Rose a na letišti ;)
Právě teď sedím na sedačce se sklenicí vody, ano před chvílí jsem se probral, je půl jedenácté a já mám pořád kocovinu, ale měl jsem i horší. Koukám na nějakej program o Zahradničení? Vážně? To už jsem tak mimo. Nad tím jsem se usmál.
''Ahoj zlato, kde jsi byl celý den?'' řekla trochu naštvaně moje mamka. ''Promiň, přespal jsem u Zacka'' řekl jsem omluvným hlasem a doufal že to přijme. ''Aha tak to jo, ale příště mi nějak napiš ano?'' řekla ustaraným hlasem, já jen přikývl na souhlas. Když se máma otáčela uviděl jsem cosi fialového na jejím zápěstí.
Okamžitě jsem se zvedl a šel k ní rychlým krokem. ''Co to tady máš?!'' řekl jsem nasraným hlasem. ''Oh to nic není, já ........ um jsem nešikovná kdyť mě znáš'' lehce se usmála, byla dost nervozní a z toho jsem usoudil že to udělal znova, ten zmrd. ''Mami, kde je?!!'' řekl jsem přes zatnuté zuby. ''Zlato za to si můžu já, o-on tu vč...'' nenechal jsem ji domluvit. ''Nelži mi, kde je ten zmrd!'' řekl jsem už dost nasraně. ''Nenechám aby tě mlátil! Mami to si nesmíš nechat líbit a já taky nenechám aby ti ubl...'' teď mě nenechala zase domluvit ona. Začala křičet ''Justine! Okamžitě se uklidni, nebuď vulgární víš že to nesnáším! A nech to na mě, ano já to vyřeším, jsem dospělá a stím se dokážu vypořádat'' řekla už klidněji.
Začala mě hladit po líčku ''Nemusíš o mě mít strach, ano? Já se o sebe postarám, nepotřebuju aby si mi pomáhal, ikdyž vím že by jsi toho byl schopný, ano? Vyřeším si to sama.'' řekla a sundala ruku z mě tváře. Jen jsem se na ni jemně usmál. ''Slibuješ? Nenecháš už sebou zametat, jinak to s ním vyřídím já! Ano?'' jen přikývla, ''Neboj'' řekla a objala mě.
Z našeho objímání nás vyrušil telefon. ''Grrr, promiň'' odtáhl jsem se a omluvně na ní kouknul. ''To je v pořádku, vem si to já jdu dělat oběd'' mrkla na mě a zmizela za rohem stěny.
Já: ''Co je?'' řekl jsem otráveně
Zack: ''Koukám že si se pořád nevyspal co?'' začal se do telefonu smát. Teď jsem měl chuť mu jednu vrazit.
Já: ''Notak co cheš?'' řekl jsem už normálně
Zack: ''No za chvíli přijde Stefan, tak jestli přijdeš taky, nebo jestl...'' nestačil doříct
Já: ''Za chvíli jsem tam'' odpověděl jsem a típl hovor
Mobil jsem si dal do kapsy a šel po schodech směrem do mého pokoje. Otevřel jsem dveře a následně je za sebou zavřel. Přešel jsem ke skříni, vzal jsem si džíny, které jsem si dal pod zadek, bílé triko, na krk jsem si dal stříbrný řetízek s nějakým paňákem. Nazul si bíle supry a ještě na sebe stříknul kolínskou. Naposledy jsem se koukl do zrcadla a upravil si neposedné vlasy, které mi spadaly do obličeje. Ještě jsem na sebe nezapomenul mrknout, ano jsem narcis!
''Jdu za Zackem, možná dnes zase nepříjdu, ještě nevím'' zařval jsem přes celý dům. Mamka jen zakřičela na pozdrav, ani neprotestovala že bych nepřišel domů, ale nevadilo mi to.
Více mě štval Peter [Pítr]. Už rok je to takhle, on se ožere pak přijde k nám domů vybije si to na mé mamce, potom se jí příjde omluvit s růží a bonbonierou. Mamka mu to vždy odpustí jako by se nic nestalo, už několikrát jsem mu něco chtěl udělat, ale mamka mě zastavila, prej že by mi něco udělal.
Toho já se nebojím, já se bojím o moji mamku. No nic teď to nebudu řešit, jdu pomoct Celeste. Teď přemýšlím o tom že jsem dlouho nepíchal, oh počkat, naposledy včera. Začal jsem se smát. Došel jsem ke svému miláčkovi, odemkl ho a nasedl. Odjel jsem směrem k Zackovu domů.
.........................
Zvonim, pořád nikdo neotvírá, jako kdyby nikdo nebyl doma. Zrovna jsem vytahoval mobil, když v tom se otevřely dveře. V nich stál Zack s ručníkem okolo pasu a turbanem na vlasech.
Začal jsem se nesmírně smát. ''Co to máš na sobě?'' zeptal jsem se ho pobaveným hlasem.
Koukal na mě s přivřenýma očima a pohledem alá 'Ty jsi ale debil'. ''No co nestihl jsem se vykoupat, a Stefan volal že se dostaví později, no tak jsem si vlezl rychle pod sprchu'' mezitím co to říkal si sundal ten turban a začal házet hlavou do stran, až mě celého postříkal (:D). ''Héééj, dávej pozor'' řekl jsem mu, ''Oh promiň Justinku, já nechtěl'' řekl ironicky a ještě k tomu začal třepat hlavou ještě víc. Jen jsem pokroutil očima setřel si kapky na obličeji a šel do obýváku. Sedl jsem si na gauč a zapl televizi. ''Jdu se převléct'' jen na mě Zack zakřičel.
Crrrrrrrrrrrrr
Zack tu ještě nebyl tak jsem došel otevřít já. Když jsem otevřel dveře viděl jsem Stefana a? Toho kluka, počkat, jak že se to jmenuje? Začal jsem přemýšlet. No jasně Thomas. ''Čus Justine'' pozdravil mě Stefan a dali jsme si ťukes. ''Čau'' řekl ten Thomas, já jen přikývl. To už sme slyšeli kroky, a to jako kdyby tam dupal slon. Nojo no Zack.
''Tak kluci, pojďte do obýváku, tam si vše vysvětlíme'' rozkázal Zack. Všichni jsme se sebrali z předsíně a šli do obýváku.
...............................
Když nám Zack vysvětlil jak to bylo s tim Thomasem, jak se k tomu dostali já jen vyvalil oční bulvy, tak též Stefan. Nevěřil jsem že by něčeho takového byla schopná. A ještě k tomu že nějak potlačuje svojí pravou část, tomě dovádělo do úplné nevědomosti, je to jak v nějakém nadpřirozeném filmu.
''Páni, neveřim že todle Celeste udělala'' řekl Stefan. ''Jo to já taky ne'' odpověděl jsem mu. ''No tak kluci, musíme se domluvit na tom plánu'' řekl Zack. Jo no jo ten plán, to proč jsem tady. Zasmál jsem se nad svojí blbostí.
''Tak povídej, jak to bude, nebo spíš jakou roli v tom máme my?'' zepal jsem se ho. ''No takže, Thomas tu bude ten hlavní. Ten do kterého se musí Celeste zamilovat, on je ten který se v tomhle vyzná, v přetvářce'' chtěl mluvit dál, ale já mu to nedovolil. ''Já bych to zvládnul taky, přece jenom do mě už zamilovaná byla'' ušklíbl jsem se. ''No to sice ano, ale já nechci, aby si moje sestra začala něco s tebou'' a ukázal na mě prstem od shora až dolů. ''Fájn, ale já budu pomáhat, byla do mě zamilovaná a řekl bych že ještě trochu je'' řekl jsem neutrálně, nemám k ní žádné city, jen čistě přátelské.
S ní bych nic mít nemohl, je to ještě malá holka. Zack mě vytrhl z přemýšlení, ''Takže, my se jako skamarádíme s Thomasem ten tu bude každý den, bude chodit za Celeste a snažit se ji nějak prolomit. Budeš za ní chodit všude. Hlídat kde je, starat se o ní, ikdyž by byla nepříjemná, nesmíš se nchat odradit. Jasné?'' kývl na Thomase. ''Jasně že jo, vím jak to chodí. Nejsem žádná socka abych to nezvládl, aby se do mě zamilovala nějaká holka'' uchechtl se, nebylo to takové to uchchetnutí ze směšnosti, ale bylo to uchechtnutí z pohrdavosti. Ten kluk mi je nesympatickej, nemám ho rád.
Když jsme se domluvili, kdo jaké role bude mít, přinesl Zack panáky s vodkou. ''Takže, nějak ten náš plán musíme stvrdit'' a zamával vodkou nad hlavou. Všichni se jenn usmáli. Stefan si s tim Thomasem nějak rozumí.
Každej si vzal panáka, zvedl ho do vzduchu kde jsme si všichni naráz ťukli a hned kopli panáka do sebe. Jsem zvědavej, jak to všechno dopadne, ale ten Thomas se mi nějak nezdá.
Nemyslím si že ten 'vztah' zůstane pouze pracovní.
Je tu dalšííí část, i přes všechno co teď prožívám (známky :() jsem napsala část (škola, řekla bych že to znáte :D) Komenty a vote potěší :3 Limit dávat nebudu, budu na vás hodná :D
Tak teď k věnování, tuhle část chci věnovat mojí milované sestříčte. Zlato já jsem tak ráda že jsem tě poznala jsi úžasná, jedinej člověk kterej mi rozumí na téhle planetě. Strašně moc pro mě znamenáš I LOVE YOU ♥♥♥♥ - EsterBelieve :333333
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...