19.část- [Předposlední den]

606 24 6
                                    

Z pohledu Celeste:

(o 7 dní později)

Tak dnes je předposlední den kdy jsem v NY. Tak strašně rychle to uteklo. Za ten týden se skoro nic nestalo. Já se ještě pořád nedozvěděla kdo je Nina a co Chaz udělal mému bratrovi. Vždy, když jsem se ho na to zeptala, něco rozbil. Počkám s tím až budu doma.

A potom je tu Thomas, zjistila jsem, že je vážně dobrej. Celý ten týden jsem byla pořád s ním. Buďto sme byli tady dole v baru, nebo sme si zajeli do nějakýho klubu. Párkrát sme spolu měli sex, ale nic víc.

A mě příjde že se všechny ty tvrdé kamenné stěni začínají lámat. Neměla bych tolik komunikovat s lidma na kterých mi zál.. A kurva už zase to slovo na Z. Ne, na nikom mi nezáleží.

Ale jedna věc mi vrtá hlavou. A ta věc se nazývá Justin. No neni to tak docela věc, ale to je jedno. Pořád někde je. Nikomu neříká kam jde a hlavně jde pryč po snídani a vrátí se až třeba kolem dvanácté večer, no a nebo se nevrátí vůbec. Co dělá? To sám chodí do klubů? To se mi až tak nezdá.

Jen abych nezapomněla, tu noc jak mě políbil. Nic se nestalo. Já chtěla, strašně jsem chtěla aby sme byli jedno tělo, aby sme navzájem křičeli svá jména, ale nestalo se nic. Justin to vše utl. Divila jsem se, on nikdy neodmítá sex. Nikdy! Tak proč semnou? Nejsem dobrá? Nebo na něj nejsem dostatečně hezka? Nevím, ale naštvalo mě to!

Je pravda že já chodím taky sama s Thomem do klubů a barů, ale pokaždý tam jde i Zack nebo Stefan. Jo, a abych nezapomněla na Stefana, ten pěkně žárlí. Leze mi to krkem. Už několikrát jsem na něj kvůli tomuhle vyjela, ano udělal mu trapnou scénu. Ale pro něj.

Prostě plno otázek mi vrtá hlavou, a ani na jednu si neumím odpovědět. A co se týče Rose, tak jsem se dozvěděla, že to táhla s Justinem za mýma zádama. Jo! Rozdávala si to sním, když chtěl on a nebo ona. Tohle mě naštvalo a ještě víc, když mi o tom teď už bývalá kamarádka neřekla, a ještě když věděla že ho miluju. O tom se ale před  Justinem zmiňovat nebudu, použiju to na něj, až mi to bude vyhovovat. Ano, jsem zákeřná.

Dneska jsem se nedomluvila ani s Thomem ani se Stefanem nebo mým bratrem. Takže tu budu celý předposlední den tupě zírat do krémové stěny a ležet na postely. Jak zábavné. Kluci říkali, že si chtějí udělat alespoň jeden den bez holek. Jo jasně bez holek, ale kurvy v postleli přežijou.

No takže, já si tu celý den můžu okusovat nehty nudou. Bezva.Do klubu se mi nechce, a už vůbec né do baru. Ještě bych tam potkala Chaze a musela mu utrhnout koule. Ano, Chaz se vysral na mojí výhružku, a i tak tady zůstal. Řekla bych, že se ale Zackovi vyhýbá, tak jako já jemu. Nemám na něj nervy.

Vždy si vyberu toho špatnýho. Vždycky!

Tak zlatíčka je tu další část :) Chtěla bych se omluvit že strááášně dlouho nebyla, ale není mi dobře a jsem ráda že jsem napsala alespoň tohle :) Opravdu se strašně moc, moc omlouvám. Tahle část je o ničem jen takové shrnutí toho týdne který jsem přeskočila, budou se tam ukozaovat ústřižky z tohohle týdne jako vzpomínky (jak jinak že? :D ) Takže nebojte ty nejlepší částí z tohohle týdne budete vědět :D Omlouvám se za chyby :) ILY♥♥♥

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat