32.část- [To bych neudělal]

445 35 12
                                    

Z pohledu Thomase: /krátké/

JEŠTĚ TOHO VEČERA, JAK S NÍ LEŽEL V POSTELI

Položil jsem jí na postel a lehl si vedle ní. Hlavu si dala na mou hruď a blíže se ke mně přitiskla. Jednu ruku jsem přehodil přes její pás a druhou jí hladil bok. Po chvíli jsem slyšel jak pravidelně odfukuje; usnula. 

Okamžitě jsem přemýšlel nad tím jestli je to vůbec dobře, že jsem jí to všechno řekl, ale na druhou stranu kdybych jí to neřekl byla by na mě naštvaná. Možná by se semnou rozešla. No tedy nerozešla, ještě spolu nejsme, ale budeme. Miluju jí, strašně moc!

No teď ten dnešek. Olivie mě tak nasrala! Proč všechno co je v mém životě dobré, chce zničit? Co z toho bude mít?

A vůbec nevím jestli byl dobrý nápad, říct jí jaká Olivie je. A hlavně chtěla hned říct Justinovi jaká je, on to musí zjistit sám. Nechci bejt nějak hnusný nebo tak, ale on si to zaslouží. Tahle dokonaláholka která, právě teď leží semnou ho milovala a řekl bych, že i část ho miluje, ale jedna část miluje i mě. Jinak by mě nezvala na rande.. Teda úplně mě nepzvala, bylo by to divný, ale i tak.

Jsem velice zvědavý jak to dopadne s Justinem a Olivií. Justin už si všiml toho jak ho furt něčím pověřuje a ještě k tomu mu furt rozkazuje. Tohle jsem měl přesně já. A já jsem s ní byl dost dlouho. Ale mě mohlo být hned jasný, že to bude Olivie; také jsem se s ní poznal dá se říct v baru, jsme bohatý takže ze mě mohla tahat prachy a taky mě odtrhla od kámošů. Pak s nima hrála za dobře, ale furt o nich mluvila jako o největší špíně světa. Nic jsem s tím nemohl dělat, jen poslouchat a mlčet.

Už mě docela bolí hlava z těch myšlenek o té krávě. Nestojí mi za to, abych jí ještě řešil! Doufám, že Celeste nic Justinovi neřekne, ikdyž si myslím, že by jí nevěřil jak je zaslepenej.

Vypl jsem mysl a prostě usnul. Usnul s holkou, kterou miluju v náručí a čistou myslí.

Z pohledu Celeste:

Ráno jsem se probudila na kručení mého žaludku. Otočila jsem se na bok, ale nikdo tam nebyl.

Skrčila jsem obočí a sedla si na posteli a začala se koukat po pokoji. Nikde nebyl. Ani žádný vzkaz nebo něco. Bříškami prstů jsem si protřela oči a stoupla si na zem. Ponatahovala jsme se a vyšla dolů do kuchyně. Mrzí mě, že tu Thom není a ani neřekl že jde pryč.

Když jsem scházela schody, cítila jsem krásnou vůni linoucí se z kuchyně. Když jsem vešla dovnitř, uviděla jsem Thoma stojícího u plotny. 

Přišla jsem k němu a zezadu ho objala. Od leku rychle otočil hlavu mým směrem.

,,Dobré ráno. Promiň nechtěla jsem tě vystrašit.'' Uchechtla jsem se. ,,Ne v pohodě.'' Usmál se. ,,A co to kuchtíš?'' Koukla jsem mu přes rameno. Když jsem viděla, že dělá palačinky okamžitě jsem vypískla a olízla si rty.

,,Máš ráda palačinky? Nevěděl jsem co, a tohle je jedné jídlo co umím.'' Zasmál se a já s ím. ,,Děláš si srandu palačinky miluju.'' Řekla jsem a sedla si za stůl.

Bylo tu ticho, šlo slyšet pouze pánvičku jak na ní syčí těsto, které se smaží. 

,,Um a jak si se vyspala?'' Zeptal se Thomas. ,,Abych řekla pravdu výborně, akorát ráno jsem myslela že jsi odešel a ani si nenechal papírek.'' Smutně jsem se usmála. Thomas se okamžitě otočil ,,To bych neudělal.'' Sladce se usmál a zase se otočil zpět k plotně. Aww já ho žeru. 

,,A jak si se vyspal ty?'' ,,Dokonale.'' Jednoduše odpověděl a položil na stůl dva talíře s palačinkami. Ještě ze skříňky vytáhl Nutellu, netuším jak veděl že jí máme ale nevadí, protože bych si jí vzala i tak. 

,,Bylo to vynikající!'' Vyjekla jsem. Ty palačinky byly výborný. ,,Nevěděla jsem že umíš tak dobrý palačinky. Vždycky když je dělal Zack, tak je spálil a jíst se nedaly.'' Zasmála jsem se. No jo teď jsem si uvědomila, že tu není Zack. No jo oni vlatsně měli v těch deset nějakýho zákazníka.

Sklidla jsem nádobí a dala ho do myčky. 

,,Tak co budeme dnes dělat? Venku moc hezky není a je tam zima.'' Řekla jsem a šla po schodech. ,,Netuším, no ikdyž jeden nápad bych měl.'' Šibalsky se usmál a mě bylo hned jasný na co myslí. No trochu poškádlit mu neuškodí. ,,Hmm, co máš na mysli?'' Překvapeně se na mě koukl a stoupl si na schod podemnou. Byl ve stejné výšce jako já o schod nad ním. ,,Myslím tohle.'' Řekl a políbil mě lehce na rty. Potom se přesunul a dal mi polibek na špičku nosu. Potom se přemístil na krk, kde mě lehce kousl nacož jsem zavzdychala. Tohle se mu líbilo, protože jsem cítila jak se usmál. 

Začal mě tlačit do mého pokoje, ale pořád mi krk zasypával polibky. Když jsem narazila do dveří tak je Thomas otevřek a vešli jsme dovnitř. Thom nohou zabouchl dveře a okamžitě mě povalil na postel. Byl tak jemný. 

Lehl si nademně a pomalu od krku sjížděl dolů. Měla jsem na sobě jen tričko a kalhotky. 

Už byl dole u mého vchodu. Jemně přes něj přejel prsty. Zavzdychala jsem. Koukl se mi do očí jestli může. Slabě jsem přikývla cítila jsem, jak mi začal stahovat kalhotky dolů až ke kotníkům. Zkopla jsem je dolů. 

Thom se přemístil opět k mému vchodu a jemně začal kroužit prstem na klitorisu. Svíjela jsem se pod náporem slasti, který mi vyvolával.

Aniž bych to čekala do mě strčil jeden prst. Trochu to zabolelo, ale bolest ihned odezněla a já jsem cítila pouze jeho prst jak se hýbe dovnitř a ven. 

Začala jsem cítit jak to na mě jde. Konečně po dlouhé době dosáhnu svého magického orgasmu s klukem, kterého mám ráda. Už podruhé. Pořád s ním a s nikým jiným.

Mé tělo se v jednom z okamžiků dostalo do křeče, kde jsem cítila pouze své pulzující intimní místo a tlukot srdce. Je to úžasný pocit.

Thomas se zvedl a políbil mě na rty, na které mi zašetptal ,,Byla jsi dokonalá.'' a lehl si vedle mě. Okamžitě jsem se k němu přitulila a vdechovala jseho přirozenou vůni.

Ani nevím kolik je hodin, ale je mi to jedno. Kluci se stejnak dřív jak v devět neukážou.

Čaute guys :) Je tu další část :) po dlouhé době ano vím omlouvám se :( ale nějak jsem dnes usnula a část píšu až teď :D TAK NĚJAKÝ TO INTIMČO, NO MÁTE SE NA CO TĚŠÍT JAK TO BUDE MEZI CELESTE A THOMASEM; CO SE STANE, A NEBO MEZI OLIVIÍ A JUSTINEM :3 MÁM TOHO NA VÁS DOST :*

Tuhle část chci věnovat jedné úžasné osůbce :3 Belieberka2000 (Anet :3) Ona je úžasná :3 Takže tahle část je tvoje, doufám že se ti bude líbit :*

Chtěla bych abyste si přečetli story kterou překládám One Last Rose je na mém profilu :) Moc děkuji :*

Omlouvám se za pravopisné chyby :* I love you guys ♥♥

<Kalruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat