12.část- [Day]

660 30 3
                                    

Z pohledu Stefana: /krátké/

Všechno co nám vysvětlil Zack, jsem nějak nepobral. Bylo to kvůli Celeste, jakto že se z ní stalo tohle? Taková nikdy nebyla. A kde vůbec je? Chtěl jsem se Zacka zeptat ale vyznělo by to divně.

Ještě než jsem se dotatavil k  Zackovi jsem na ulici potkal nějakýho kluka, šel tím stejným směrem. Kdž jsem chtěl zaklepat stál tam, u Zackova baráku. Usoudil jsem že to bude ten kluk, kterej nám má pomoct.

''Ahoj, já jsem Thomas, a ty budeš Stefan? Že? '' natáhl ruku, kterou jsem přijal. ''Jo jsem Stefan, ty budeš ten neznámej, kterej nám má pomoct. Že?'' jen přikývl. Byl v pohodě, teda aspoň prozatím.

Zazvonil na dveře, chvíli jsme čekali, ale pak se dveře otevřely, stál tam Justin. ''Čus Justine'' pozdravil jsem Justina a dali si náš pozdrav. ''Čau'' řekl Thomas, ale Justin jen kývl hlavou, nevypadá že by se měli moc v lásce.

Najednou po schodech seběhl Zack. ''Tak kluci, pojďte do obýváku, tam si vše vysvětlíme'' řekl Zack a tak všichni udělali.

............................

Všechno co nám vysvětlil Zack, jsem nějak nepobral. Bylo to kvůli Celeste, jakto že se z ní stalo tohle? Taková nikdy nebyla. A kde vůbec je? Chtěl jsem se Zacka zeptat, ale vyznělo by to divně. Nemohl jsem prostě pochopit, proč, počkat jak to řekl Zack vypla svůj mozek, to mi nedává smysl je to dost podivné takovéhle věci v našem světě.

''Páni, neveřim že todle Celeste udělala'' řekl jsem, abych odlehčil situaci. ''Jo to já taky ne'' odpověděl mi Justin, byl na tom asi stejně jako já. Nechápavě. ''No tak kluci, musíme se domluvit na tom plánu'' řekl Zack. A já ho zase začal poslouchat.

''Tak povídej, jak to bude, nebo spíš jakou roli v tom máme my?'' zepal se ho Justin. ''No takže, Thomas tu bude ten hlavní. Ten do kterého se musí Celeste zamilovat, on je ten který se v tomhle vyzná, v přetvářce'' do řeči mu skočil Justin, nojo no to by nebyl Justin. ''Já bych to zvládnul taky, přece jenom do mě už zamilovaná byla'' ušklíbl se Justin. ''No to sice ano, ale já nechci, aby si moje sestra začala něco s tebou'' a ukázal na něj prstem od shora až dolů. ''Fájn, ale já budu pomáhat, byla do mě zamilovaná a řekl bych že ještě trochu je'' řekl jakoby nic, ale vlastně má pravdu. Když do něj byla zamilovaná odpustila by mu cokoliv na světě a vemte si, když se k ní nebude chovat normálně, bude na ní milej, teda snad.

Z mého přemýšlení mě vytrhl Zack, zase. ''Takže, my se jako skamarádíme s Thomasem ten tu bude každý den, bude chodit za Celeste a snažit se ji nějak prolomit. Budeš za ní chodit všude. Hlídat kde je, starat se o ní, ikdyž by byla nepříjemná, nesmíš se nchat odradit. Jasné?'' kývl na Thomase. ''Jasně že jo, vím jak to chodí. Nejsem žádná socka abych to nezvládl, aby se do mě zamilovala nějaká holka'' uchechtl se, jo ten kluk se mi líbí až na to že se bude motat kolem Celeste, to se mi vůbec nelíbí.

Když jsme to všechno domluvili, tak Zack přinesl vodku se skleničkami. ''Takže, nějak ten náš plán musíme stvrdit'' a zamával vodkou nad hlavou. Všichni se jen usmáli. Já si začal tak trochu povídat s Thomasem, vážně je v pohodě.

''Hele proč mě nemá Justin rád?'' zeptal se mě potichu Thomas. ''On prostě takovej je, nesnáší když se mu někdo sere do života, všechno musí vždy zvládnout sám'' pokroutil jsem očima, a mávl rukou na náznak toho ať si z toho nic nedělá, no řekl bych že mu to nepomohlo, pořád o tom asi přemýšlel.

Každej si vzal panáka, zvedl ho do vzduchu kde jsme si všichni naráz ťukli a hned kopli panáka do sebe.

Už bylo dost hodin, koukl jsem se na mobil, který ukazoval 23:45. Všichni leželi na zemi, kromě Thomase ten ležel napůl na zemi a napůl na gauči. No co zůstanu tady, nikam se mi nechce. Položil jsem hlavu na koberec na kterém jsem následně i usl.

Omlovám se že je to tak krátké, ale chci přidat alespoň nějakou část, protože teď jich moc dávat nebudu, musím si opravit pár známek, takže tady ji máte :) Děkuju za komenty a vote, sice jich tam moc není, ale každý vote i koment mě potěšil,mockrát děkuju. I love ya ♥♥♥♥

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat