Z pohledu Celeste:
Vešli jsme dovnitř. ,,Dobrý Den. Rezervaci na jméno Menwille" řekl Thom recepčnímu, pouze přikývl ,,Následujte mě, prosím" Šli jsme za ním ke stolu, který se nacházel úplně vzadu.
Recepční nám rukou ukázal stůl. Odsunul mi židli od stolu. Sedla jsem si a taktéž udělal Thomas. Koukla jsem se na něj a usmála se od ucha k uchcu. Jsem šťastná!
Ihned k nám přišel číšník ,,Vaše jídelní lístky. Mezitím než si vyberete co budete jíst dáte si nějaké pití či víno?'' střídal pohled z Thomase na mě. ,,Dáme si bílé víno'' oznámil mu. Číšník přikývl a odešel. ,,Tak co si dáš?'' zeptal se mě a otevřel si svůj jídelní lístek. ,,Mmm vůbec netuším mají tu toho hodně'' zasmála jsem se ,,Jo máš pravdu''
Po chíli přišel číšník s vínem. Nejprve položil dvě skleničky na stopce na stůl. Každému dal jednu. A poté otevřel víno a do skleniček nalil malé množství. Víno nechal položené v kbelíku s ledem. ,,Máte vybráno?'' zeptal se. ,,Ano. Já si dám Boloňské špagety s parmezánem'' zaklapala jsem jídelní lístek a podala ho číšníkovi. Číšník přikývl hlavou a otočil se směrek Thomasovi. ,,Já si dám Hovězí biftek s bramborem'' oznámil Thomas a zaklapl lístek. Podal ho číšníkovi ,,Zachvíli to bude hotové'' oznámil a odešel.
Vzala jsem skleničku za stopku a napila se vína. ,,To víno je výborné!'' oznámila jsem mu a znovu se napila. Thomas se zasmál ,,Co?'' ,,Ale nic jen jsem rád, že jsi šťastná'' právě jsem se začala čerenat jak rajče. ,,Chceš něco říct?''přikývl ,,Jsem ráda, že jsem sebrala odvahu a zeptala se tě'' řekla jsem a sladce se usmála. Teda doufám, že to vypadalo roztomile a né jako kdybych snědla něco kyselýho! ,,Já jsem taky rád, znova už bych se nedokázal zeptat. Bál jsem se ti ukázat na očích tak strašně moc jsem se styděl!'' řekl a koukl se na ubrus, který byl na stole. ,,A já nevím proč, ale nemohla jsem být s pocitem, že už se semnou nebavíš, že mě ignoruješ a když jsem se rozmýšlela jestli se tě mám zeptat nebo ne, okamžitě jsem ti to chtěla říct, jenže jsem se bála, že mě pošleš někam! Ale teď vím, že chcí být s tebou!'' řekla jsem a položila ruce na stůl. Znovu jsem se na něj usmála, šlo vidět že všechno co jsem říkala se mu líbilo.
Usmál se a chytil moje ruce do jeho ,,Tebe bych neodmítl nikdy! Je mi s tebou jako s nikým jiným, jsem s tebou ten nejšťastnější člověk na světě! Možná to řeknu brzo, ale ..... Miluju tě!'' políbil mě na hřbet ruky, po celou tu dobu se mi koukal do očí. Já jsem se štěstím rozplakala. Vidění jsem měla úplně zamlžené. ,,Vím že je to na tebe asi brzo, ale počkám si a nebudu na tebe tlačit'' pohladil mě palcem po hřbetu ruky a usmál se, úsměv jsem mu oplatila. ,,Děkuju. Půjdu se upravit na záchod'' přikývl. Odšoupla jsem se od stolu a namířila si to ná záchod.
Otevřela jsem dveře od toalet a rovnou si vlezla do jedné z kabinek.
Když jsem vyšla umyla jsem si ruce a vytahala pár ubrousků na utření rukou. Ještě jsem si jich pár vzala abych si upravila líčení. Řasenka se mi trochu rozpustila a make-up taky. Namočila jsem ubrousek do vody a začala upravovat. Když někdo vylezl z kabinky. Zastavil se mi dech, když jsem poznala, že je to ta Olivie, což znamená že je tady i Justin. Bože! Zase se to musí pokazit! Ona si stoupla před zrcadlo a začala si upravovat rtěnku na puse. Asi si všimla že na ní zírám.
,,Máš nějkej problém?'' zeptala se s jistou arogancí v hlase. Když jsem se chystala říct že ne, tak promluvila první ,,Počkej nejsi ty ta holka co byla u toho Justinovo kamaráda? No jasně už si na tebe vzpomínám!'' ,,Koukám, že ty máš nějakej problém, jelikož jsem tady s přítelem a nechci si zkazit večer raději odejdu'' mrkla jsem na ní, falešně se usmála a odkráčela zpět za Thomem.
,,Stalo se něco, byla jsi tam nějak dlouho'' ,,Promiň. Znáš holky'' uchechtla jsem se. Když jsem se právě koukala na Thomase všimla jsem si za ním kluka v černém. Když se naše pohledy střetly okamžitě mi došlo, že je to Justin. Když mě uviděl stuhnul. Akorát kolem mě prošla Olivie. Sedla si zády ke mně a pila z vína, které si objednali.
Pořád jsem se koukala na Justina, tak jako on na mě. Thomas něco říkal, ale vůbec netuším co. Zachránil mě číšník, který přišel s našimi objednávkami.
,,Boloňské špagety s parmezánem pro slečnu a Hovězí biftek s bramborem pro pána'' řekl a dal nám talíře na stůl. ,,Přeji dobrou chutˇ, když budete něco potřebovat stačí mávnout rukou'' usmál se. ,,Děkujeme'' Thomas poděkoval a vzal si příbor do rukou jako já.
,,Vypadá to výtečně'' ,,Jo to jo. Dobrou chuť'' popřála jsem mu tak jako on mě.
Celou tu dobu jsem si povídali, byl to super večer. strašně si ho užívám. Dá se říct, že jsem na přítomnost Justina zapomněla, ikdyž několikrát jsem cítila jeho pohled na mě. No snažila jsem se ho ignorovat, ale musím uznat, že párkrát jsem se na něj očkem podívala. Nevypadal, že by se zrovna bavil, ani Olivie. Jen seděli, jedli a mlčeli. Tohle by mě opravdu deprimovalo. Justinovi to dneska strašně sluší. V tom černým oblečení a ten klobouk co má danej přes roh židle. AWW, dokonalý.
Dojedli jsme a Thomas právě platí.
Stoupla jsem si od stolu a Thomas ke mně přišel a dal si ruku kolem mého pásu, za který si mě přitáhl blíže. Líbilo se mi být v jeho blízkosti.
Vyšli jsme z restaurace a šli k autu, vedle nás bylo zaparkované bílé ferrari. No a čí asi tak bylo že? Osud mi opravdu nepřeje!
Když jsme se chystali nasednout zavolal ženský hlas Thomasovo jméno. Oba dva jsme se koukli kdo na něj volal. Byla to Olivie s Justinem v patách.
,,Co chceš Olivie?!'' ,,No nechci nic, chtěla jsem tě pozdravit. Není to náhoda, že já s Justinem jsme ve stejné restauraci jako vy?'' zasmála se. Viděla jsem Justina jak jde ke mně.
,,Ahoj'' ,,Ahoj'' pozdravila jsem ho. ,,Užila si si večeři?'' řekl to s ironií v hlase, nechápu proč. ,,Co tě žere? A jo užila!'' ,,Mě nežere nic!'' zakřičel a šel ke svýmu autu. ,,Co po ní křičíš! Po ní křičet nebudeš!'' obraňoval mě Thom. ,,To je v pořád....'' ,,Ne to no není v pořádku! Tenhle hajzl nebude řvát po mý holce!'' ,,Počkej co?! Ty s ním chodíš?'' Justin úplně ignoroval co na něj křičel Thomas. Teď nebo nikdy! ,,Ano chodím!'' řekla jsem s tvrdostí v hlase.
On si odfrkl a zatahal se za konečky vlasů. Kopl do gumy od auta. Nechápu co s ním je!
,,Příště si rozmysli po kom křičíš!'' řekl mu Thomas. ,,Pojď'' zatáhla jsem ho za ruku směrem do auta než by se něco oboum stalo.
Další část :) doufám že se bude líbit :) Omlouvámse za pravopisné chyby :) ILYSM GUYS ♥♥ :*
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...