26.část- [''Miluju tě'']

605 31 8
                                    

Z pohledu Celeste:

''Tak co se stalo?'' řekl a sedl si na parapet u okna. ,,Nic. Potřebovala jsem si jen popovídat'' řekla jsem a držela všechno v sobě. Přešla jsem k němu a sedla si naproti němu. ,,Celeste mě neoblbneš, co se stalo?'' koukl na mě, já jen dýchala zrychleně. Jako kdybych uběhla maraton. ,,Vážně nic'' zasmála jsem se ,,Justin?'' zeptal se a já se ze smíchu rozbrečela. Okamžitě mě objal ,,Shhh. On ti za to nestojí'' řekl a hladil mě po zádech.

 ,,A co přesně se stalo?'' zeptal se mě když viděl, že jsem se trochu uklidnila ,,Má holku'' řekla jsem a zase se rozbrečela. ,,Vážně?! On ti za to nestojí Cel (čte se to Sel :). Je to namyšlenej kokot!'' řekl hlasitěji, odtáhla jsem se od něj ,,Jsou tu i tací, kterým na tobě opravdu záleží a mají tě rádi!'' vyjekl Thomas a začal se po pokoji procházet jako sup; sem-tam-sem-tam.

,,Thomasi co se děje? Proč jsi naštvanej?'' zeptala jsem se ho. Nechápu proč tak najednou změnil náladu. ,,Promiň všechno mi řekni'' řekl a  usmál se na mě. Koukal mi do oči. Ty jeho hnědý kukadla jsou nádherný, ale na Justinovy karamelky nemaj. ,,Není co bych říkala, akorát nám řekl, že má holku Olivii a proto s náma tak dlouho nebyl. Protože byl s ní'' zase jsem se rozplakala. ,,Ksakru Cel, on ti za to nestojí! On tě nechece, ty to nevidíš? Nebo co?!'' zakřičel, nechápu proč křičí! ZASE! ,,Co mám vidět?!'' zepatal jsem se ho nechápavě, posměšně si odfrkl ,,Thomasi! Co. Mám. Vidět?!'' každý slovo jsem zdůraznila ,,To že tě miluju!'' zařval.

Já jsem jen zaraženě stála na místě a koukala na Thomase jak si sedl zpátky k oknu a dal hlavu do dlaní. Já na něj jen nevěřícně koukala. Cože?! On mě miluje?! Ale vždyť jsme si řekli žádně city. Ano mám ho ráda, ale jen jako kamaráda! ,,Prosím řekni něco'' zakňoural Thomas. ,,J-já nevím co na to říct. Vždyť jsme si dost jasně na začátku řekli žádné city a ....'' přerušil mě Thomas ,,Já vím že jo, ale já se do tebe postupem času zamiloval. Ty si city měla vypnuté, takže si nic necítila, alá já. Já přikáždém sexu s tebou cítil něco víc. A jak si zpátky, jsme se spolu nevyspali, takže nic cítit nemůžeš. Ale já tě miluju Celest!'' řekl a vzal můj obličej do svých dlaní. ,,Thomasi já tě mám ráda'' řekla jsem a on už se mě chystal políbit, ale zastavila jsem ho ,,Ale jen jako kamráda. Nejlepšího kamaráda. Thomy ty víš že miluju Justina'' řekla jsem mu a koukala jsem se do jeho očí viděla jsem v nich lásku, smutek, sklamání a naštvanost. Proč je naštvanej? Já za to nemůžu! ,,Proč jsi naštvanej?! Já nemůžu co cítím k tobě a co k Justinovi! Jeho prostě miluju a tebe mám ráda!'' křičela jsem a rozhazovala při tom rukama. ,,Já vím, ale bolí to!'' řekl, zvedl se a odešel s posledním pohlédnutím na mě. ,,Aspoň víš jak se cítím!'' zakřičela jsem a hodila po dveřích věc, která mi padla do rukou jako první. Skácela jsem se k zemi jako pytel brambor a začala plakat.

Zvedla jsem se ze země a šla do koupelny.

Stoupla jsem si před zrcadlo a koukla do něj. Málem jsem se sama sebe lekla. Mám opuchlé a červené oči. Vzala jsem pastu a dala jí na kartáček. Vyčistila jsem si zuby a vrátila kartáček do kelímku. Do rukou jsem si napustila studenou vodu a opláchla si obličej. Vypla sem kouhoutek a utřela si morý obličej do ručníku.

Vešla jsem do pokoje a oblékla si pyžamo. Lehla jsem si do postele. Strašně mě bolí hlava z toho, jak furt brečím. Myslí jsem  dobloudily k Thomasovi. Jakto že mě miluje? Když jsem s nim spala tak jsem nic necítila to ano! Ale jaktože on se do mě zamiloval, jasně jsem mu řekla bez citů!

Začaly mi opět padat slzy, které se vpíjely do polštáře.

A pak je tu Justin. Ten zase nechce mě. Bože proč je všechno tak komplikovaný! Ani nevím jak, ale usla jsem.

Z pohledu Thomase: /krátké/

Konečně jsem jí to řekl,ale to jsem asi dělat neměl. Bolí to.

Když vy někoho milujete a on vás ne.

Když vy se staráte co ten druhý dělá a on ne.

Když vy se staráte jak se cítí a on ne.

Když chcete vidět na jeho tváři úsměv a být tím zdrojem úsměvu.

Takhle se cítím já, nechtěný a nemilovaný.

Já Olivii znám. Teda alespoň myslímm že je to Olivie. Chodil jsem s ním jenže je to zlatokopka. Justinovi nic říkat nebudu pokud je to ona, zaslouží si to. Je buď slepej nebo blbej. No řekl bychm že asi obojí. Proto nepřišel a neozval se, to Olivie dělá. Když někod volá vypne hovor nebo mu dokonce odepíše ať uz nevolá, nebo vás furt drží u ní a nebo máte sex jen jednou za týden. S nikým nechce spát chce pouze jediný a to prachy! Kurva. A Justin může mít tu nejkrásnější, nejhodnější a dokonalou holku a on se zamiluje do týhle kurvy! Nejradši bych mu jednu přijebal, ať se probudí. Musí bejt do Olivie úplný blázen, protože tohohle by si všiml každý. Já na to přišel po měsíci. Byl jsem taky kokot. Mohl jsem mít holku, ale já si vybral tu čúzu.

Už jsem byl doma. Koukl jsem se na mobil. Nic. Žádná zpráva ani zmeškaný hovor. Asi jsem si to poděal.

Z pohledu Justina: /krátké/

Sedim doma a piju whiskey. Ano u Zacka sem pít nechtěl, ale to bylo kvůli Celeste a Thomasovi. Co asi teď dělaj? 'Co myslíš že asi teď dělají?' ozvalo se moje podvědomí. ,,Hrajou Člověče nezlob se!'' řekl jsem, no co jsem připitej 'Ty si kus debila, ano hrajou Člověče nezlob se! Oni urč..' ,,Ne nedělaj!'' zařvala jsem ,,Celeste by to nikdy nedělala když má city!'' zařval jsem. Proč křičim bože já jsem úplně zmagořil a proč mi vlastně vadí že by šukala? Bože ta whiskey mi nedělá dobře. 

Chtěl jsem jít nahoru, ale začal mi zvonit mobil. Koukl jsem se kdo mi volá OLIVIE. Pousmál jsem se a zvedl to.

Já: Ahoj zlato

Olivie: Čau brouku, tak co jak se ta máš?

Já: Normálně. Chybíš mi

Olivie: Hmm. Doufám, že si nepil slyšim jak se ti zadrhává jazyk!

Vyjekla. Bože to mě bude kritizovat na dálku?

Já: Ne zlato, nepil jsem

Snažil jsem se mluvit zřetelně, protože mi to moc nešlo

Olivie: Zítra přijedu. Řekli, že tu nemusím být tak dlouho

Já: No to je super. Zlato jsem unavenej půjdu si lehnout. Dobrou noc a miluju tě

Řekl jsema těšil se, až taky řekne ty dvě krásná slova, která hřejí u srdce.

Olivie: Dobrou

A típla to! Ona to típla?! 

Hodil jsem mobil na zem a rovnou si lehl do postele a zaspal.

Je tu další čast .)) přidala jsem jí jen proto protože ji začal číst nový člověk :33 a to jsem nesmírně ráda děkuju :33 omlouvám se za chyby ILY:33

 <Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat