15.část- [Bar]

667 33 5
                                    

Z pohledu Celeste:

Když jsem vylezla z výtahu, namířila jsem si to k proskleným velkým dveřím, které  vedou ven z hotelu. Musela jsem se ale zastavit, tyhle hlasy mi byli až moc povědomí. Kurva co tu dělaj?!

''Zacku! Co tady děláte? A co tady děláš ty!!'' nevydržela jsem to, stejnak by na to přišli že tu jsem, byla jsem nasraná a to dost. ''Ahoj sestřičko, co tady děláš? My sme si taky někam chtěli zaletět. Když můžeš ty tak my taky'' řekl Zack. Jako myslí si že jsem blbá, ale jak by mohl vědět kde jsem. Takoví debilové, měla jsem tu být jen já a Rose. Ale ta si taky užívá někde s Codym. ''Páni, taková náhoda. To je osud'' řekl Justin a mrkl. Měla jsem takovou chuť mu jednu vrazit, ale udržela jsem se. ''Tohle je Thomas, z té stanice v obchodním centru'' řekl Zack. ''Hmm a co stím mám dělat?'' řekla jsem naštvaně. Jo, vzpomínám si to je ten kluk, jak jsem si říkala že si s ním budu hrát. No co budu, ale teď jsem na 'dovolený'.

Z mého přemýšlení o Thomasovi mě vyrušil Justin. Jen jsem k němu zvedla hlavu. ''Asi se někam chystáš co? Nechtěla by si zajít do baru?'' zeptal  se mě Justin. Co to na mě hrajou? ''No právě jsem se do jednoho chystala, klidně pojď'' řekla jsem, když už jsou tady tak ať je aspoň zábava, když už se na mě Rose vysrala. ''Jo já si jen vybalím, sejdeme se tady'' řekl Justin, ještě si tam něco šeptali, ale upřímně mě to nezajímalo. Jen jsem přikývla a šla si sednout na bílou koženou sedačku, vzala jsem si mobil do ruky a začala hrát Flappy birds. Je to strašná kravina, ale baví mě.

V periferním vidění jsem viděla jak Justin s bráchou a ostatníma jedou výtahem.

''Ahoj krásko'' slyšela jsem ten hlas, který mi byl docela povědomí. Zvedla jsem hlavu od telefonu, proč zase on to nepochopí že nic nebude. Je docela otravnej. ''Čau'' řekla jsem mu. ''Ale notak, copak se ti stalo?'' řekl Chaz a sedl si na křeslo proti mě. ''Nic čekám na kámoše, jdeme do baru'' říkala jsem mu s pohledem upřeným do mobilu. ''Aha a večer nechtěla by si jít zase sem do 'našeho' baru?'' u slova našeho naznačil prstama uvozovky. ''Jo jasně, tak se tam sejdeme. Jo'' řekla jsem už s pohledem na něm, jen přikývl. ''Tak večer'' mrkl na mě a už se zvedal na odchod. Šel k druhému výtahu zekterého vystupovali lidé, ale Justin mezi nima nebyl. Co tam dělá tak dlouho? Tady vysedim důlek.

Výtah cinkl, což znamenalo, že nikdo přijel do haly. Koukla jsem se. Konečně! ''Co si tam dělal tak dlouho?! Sis to tam ještě s někym rozdával ne?'' řekla jsem otráveně. ''Jo jasně a ještě sem stihl ojet tu na recepci''ukázal hlavou na tu ženskou na recepci. Z každého slova sršela ironie, nemám ráda, když semnou někdo mluví v ironii, ale snažila jsem se udržet. '

'Tak do jakého půjdeme, je jich tu hodně'' zeptal se Justin. ''Nevím, je mi to docela jedno hlavně ať to není nějakej levnej bar'' řekla jsem, nepůjdu do nějakého pajzlu, kterej smrdí chcankama a můžete tam chytit žloutenku. Fakt ne.

Stáli jsme u silnice, Justin zvedl ruku a pískl, najednou se zastavily tři taxíky. Páni tak tohle já bych nedala, neumím pískat. Musela jsem se zasmát nad tím že neumím pískat. Nasedla jsem to dotoho taxíku, kterej byl nejblíže, no tak jsme měli jít do toho druhého. V tomhle seděl nějakej odpornej chlap, kterej po mě pokukoval a svlíkal mě pohledem. ''Tak kam to bude mládež?'' zeptal se ten taxikář a koukal na mě. ''Řekl bych že vy tady budete znát nějakej luxusní bar?'' zeptal se Justin. Taxikář přikývl a vyjel.

........................

Dojeli jsme před nějako budovu, ze které se ozývala hlasitá hudba. Před dveřmi stáli dva velký chlapi a před nima byla velká spousat lidí. Zaplatili jsme taxikáři. Když jsem vylejzala cítila jsem pohled na svém pozadí. Justin mě táhl k těm dvoum  chlápkům.

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat