Z pohledu třetí osoby:
Justin byl pořád se svou přítelkyní, každý den u ní doma. Myslíte si, že se spolu mazlí a zabavují se, tak se pletete. Justin je jako její otrok, nutí ho stěhovat nábytek, opravovat elektriku a práci kterou dělá muž v manželství. Jedním slovem ho využvá. Využívá toho jak se k ní chová.
Justin už podruhé natrefil na ženu, která ho využívá pouze pro její potřeby a opět si neuvědomuje, že jediná žena, která ho miluje z celého srdce byla celou dobu před ním.
Celeste už není ta chladná mrcha, která byla. Po tom co byla v LA se v ní něco zlomilo. Nebo spíš někdo jí zlomil. Ani Stefan, ani Zack a ani Thomas; se kterým teď tráví spoustu času a bere ho jako jejího nejlepšího kamaráda s výhodama, ale je to Justin, který v ní probudil soucit! Ano opět se do něj zamilovala, ale ještě neví, že má přítelkyni. Justin jim to chtěl říct tolikrát, ale Olivie mu to nedovolila. Vlastně vůbec ho k jeho přátelům nepouští nutí ho pracovat u ní doma. Justin se chová jako pejsek.
Celeste se po Justinovi stýská, ale nic neukázala na povrch. Plakala pouze ve svém pokoji, když všichni spali, ale věděla, že jí nemiluje.
Z pohledu Celeste:
Všichni odešli do autodílny, dokonce se k nim přidal i Thomas, jako výpomoc. Nudím se a chybí mi Justin, tak dlouho jsem ho neviděla. Cítím, že jsem se změnila, jsem ta stará Celeste. Všechno na mě dopadá; Austin, znásilnění, Justin, tajnosti, Thomas no prostě všechno.
Opět jsem cítila jak mi po lících padají kapky slz. Sedím na parapetu u okna a koukám se ven na krajinu. Justin mě zlomil a toho jsem se bála. To je ono, někdo mě zlomí a já budu ta stára slabá Celeste.
Brečela jsem tam ani nevím jak dlouh,o ale už zapadalo slunce. Byl krásný západ slunce. Vzpomněla jsem si na mě a Austina.
/Flashback/
Stáli jsme na kopci a koukali na krásný západ slunce, jak se mísí oranžová, žlutá a růžová do sebe.
Je to dokonalý.
Já stojím na kopci a Austin má okolo mého pasu omotané ruce a hlavu na mém rameni. Tuhle chvíi si užívám.
''Miluju tě'' řekl a dal mi polibek na rameno, já zavřela oči
''Taky tě miluju'' řekla jsem mu.
Otočil si mě čelem k sobě. ''Navždy'' políbil mě, polibek jsem mu oplatila.
''Navždy'' řekla jsem a objala ho.
/Konec Flashbacku/
Slzy mi stékaly po lících, už po několikáte. Bylo to dokonalé, to jsme ještě byli šťastní ,teda alespoň já. Bylo to na začátku vztahu, to byl ještě milý, pozorný a hodný.
''Celeste?'' od leku jsem se otočila, stál tam Zack, rychle sem si utřela slzy, které mi zůstali na tváři.
''Hmm?'' řekla jsem a koukla se na něj.
''Stalo se něco?'' zeptal se, otevřela jsem pusu a chtěla něco říct ''Počkej, ty brečíš a to jsou.....'' byl zaražený, ne hlavně ať to nezjistí. ''Celeste jsi to ty?'' zeptal se a šel ke mně, koukl se mi do očí, no teda snažil se já se koukala jinam. ''Celeste!'' zařval a já se na něj koukla. Jemu se začali oči zaplňovat slazami. On začal brečet a objal mě, jako já jeho. Je to skvělý pocit cítit něco co jste potlačovali ke svému bratrovi, že vám bylo jedno co se dělo nebo co se mu stalo, ale tohle je lepší pocit.
''Takže jsi to zase ty?'' zeptal se a utíral si slzy. Přikývla jsem.
...........................
Celou dobu jsem seděla s bratrem na verandě a koukali na krajinu a povídali si. Bylo to super.
''Konečně tě mám zpátky'' řekl a já jsem se lehce usmála. ''Já jsem tayk ráda'' řekla jsem.
Vzpomněla jsem si na Justina. ''Zacku?'' ''Hmm?'' otočil se na mě s nadzvedlým obočím. ''Um, co Justin?'' Zack si povzdechl ''Nevím. Nevolá, nepíše ani se neozval. Celeste neříkej mi, že ses do něj zas...'' řekla Zack ''Ne'' vyhrkla jsem *Lžeš!*
Docla by mě zajímalo co dělá. Mám o něj strach.
''Zavolám klukům, tohle se musí oslavit'' vykřikl Zack. Zasmála jsem se.
Zachvíli tady byli všichni.
''Konečně!'' zařval Stefan a objal mě já ho objala nazpět začaly mi slzy téct po lících. Opět.
''Jsem rád, že jsi zpátky!'' řekl Thomas ''Já taky'' objala jsem ho nazpět.
''Justin mi to neber'' řekl Zack. Píchlo mě v hrudi. Chtěla jsem ho tady taky. Chybí mi.
''No nic, jde sepařit!'' zařvala jsem. Nemůžu jim ukázat, že jsem se ZASE zamilovala a ještě k tomu do něj.
Z pohledu Justina:
Dneska jsem zase u Olivie. Nevím proč nechce abych tam přespal. Už několikrát jsem tam přespal, když jsme se spolu vyspali. Já jí pomáhám vylepšit dům. Dneska budu malovat obývák, strejda nemůže. A ona už to chce mít všechno hotoví. No co bych pro svojí princeznu neudělal.
Právě jsem zazvonil.
''Ahoj brouku'' řekla a vtáhla mě dovnitř. ''Ahoj princezno'' řekl jsem jí a políbil jí. ''Neříkej mi tak'' řekla ''Zní to jako bych byla malá'' zasmála se já taky.
''Tady máš věci připravený a támhle je barva a támhle ta štětka na malování'' řekla a já si povzdechl a šel jsem se převlíct, abych si neušpinil oblečení.
Mobil a klíče od auta jsem položil v kuchyni, abych si je nerozbil nebo nezašpinil a nestratil.
Z pohledu třetí osoby:
Mezitím co Justin maloval mu zazvonil mobil. Zrovna byla v kuchyni Olivie a všimla si, že mu volá Zack, samozřejmě že ten hovor vypla. Justin jí musel vymalovat. Nenechá ho chvíli oddechnout.
No Zack, Stefan a Thomas oslavovali to, že Celeste je zpět, ale všem Justin chyběl. Celeste chtěla, aby věděl jako první, že je zpět, ale nikdy se neodvážila mu zavolat a říct co cítí.
Tááák lásky je tu po hoooodně dlouhé době část!! :33 doufám že se bude líbit :)) omlouvám se za pravopisné chyby!! :33 užijte si část ILY♥
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...