Za tuhle část se chci opravdu velice, ale velice omluvit protože se mi vůbec nelíbí a je úplně příšerná!! -.- Nejradši bych jí úplně smazala, ale to nevím kdy bych se dostala k tomu napsat jí. Přijd mi taková no podle mě prostě příšerná :/ Takže prosím omluvte mé chyby. Byla bych ráda kdyby jste mi řekli co si myslíte a jaký máte pocit z toho co se stalo 3:D A hlavně jak si myslíte že to bude pokračovat :) Všem bych chtěla poděkovat za ty vote které dáváte a zy ta komentáře :) Opravdu bych byla teďkon ráda kdyby jste jaždá napsala komentář ať vím jestli se vím to líbí a hlavně chci vědět váš názor :) Moc děkuju děvčátka moje <3 Jenom se chci zeptat jestli chcete přidat i další část Make a Wish :)
Z pohledu Justina:
,,Hned jsem tu jen se převléknu.'' Řekla a ztratila se v koupelně.
Slastně jsem vydechl. Asi by jste na mém místě byli naštvaní, ale já nejsem. Málem jsem jí políbil a to, že mě chtěla políbit také mě uklidňuje. Jenže je tu jeden problém; Thomas. Ano pořád mám přítelkyni, ale né na dlouhou, jenže ona se s Thomasem nerozejde. Vypadají šťastně, ale já se Olívii všechno řeknu a rozejdu se s ní.
Jak jsem mohl být tak slepej a blbej?! To jsem se do ní opravdu zamiloval? Tohle být láska přeci nemohla. No tedy z její strany očividně ne. Nasralo mě to, byl jsem jak nějaký pejsek co leze a poslouchá páničku. Dříve jsem takový byl, že bych pro svou milovanou osobu udělal vše, ale teď mi opět došl,o že je to na nic. Nebudu opět ten bezcitný a zlý Justin. Teda pokud si to někdo nezaslouží.
Pomalu, ale jistě si uvědomuji, že k Celeste necítím pouze kamarádství, bude to něco hlubšího. Nevím jestli to cítím tak, že jí můžu vše říct a nebát se, že se mi vysměje do obličeje, ale cítím u ní oporu. Asi to odemně zní divně, ale takhle to cítím.
Ještě že už přišla Cel do pokoje a zabránila tak mým myšlenkám, protože opravdu mi přijde, že už blázním.
,,Tak co jsi vybral?'' Nejistě se zeptala a šla pomalu ke mně. Jsem docela nervozní, nikdy předtím jsem v dívčí společnosti nebyl nervozní. Nevím jak se mám chovat. Nebylo to správné, ale mě se to líbilo. Kdyby jí nezapípal ten posraný mobil políbili bychom se. Tak strašně jsem jí chtěl políbit a přišlo mi, že ona mě taky.
,,Umm nic. Promiň nějak jsem se zamyslel. Co třeba nějakou komedii?'' Zeptal jsem se a sedl si na posteli.
,,J-jo jasně.'' Nepřítomně zakývala hlavou a šla si sednout na postel. Já jsem si stoupl a šel k televizi, kterou měla naproti posteli. Klekl jsem si ke stolku a vybral nějakou komedii. Ani mě moc nezajímalo na co budeme koukat. Vnímal jsem jen jí, jak leží vedle mě.
Z pohledu Celeste:
Vůbec nevím jak se mám chovat. Cítím se odcela trapně a kort když leží vedle mě a rukou se otírá o tu mou. Vůbec nevím o čem ten film je. Už jenom to, že se mě tou rukou dotýká cítím zvláštní sevření žaludku a mám husí kůži. No ale řekla bych že ten zvláštní pocit v žaludku mám z toho, že pořád zvracím; hlavně nesmím před ním, a ta husí kůže... asi mi je zima. *Popíráš realitu! Víš že si ho chtěla políbit!*
Jo chtěla a to je na tom to nejhorší. Přeci chodím s Thomasem nemůžu chtít líbat Justina. To nejde!
Celou dobu tu sedíme v tichosti a nikdo nic neříká. Justin vypadá, že je do toho filmu zažranej. To ho netrápí to že jsem se málem políbili?! Nebo Olívie?! Nemohla jsem mu přeci říct ''Hele Justine Olívie dříve chodila s Thomasem a udělala mu to samý co tobě, akorát že ty máš mě a o žádný kamarády nepřijdeš.'' to prostě nejde. Naštval by se na mě a už by semnou nepromluvil. Radši budu ráda za to že se semnou baví, alespoň takhle a záleží mu na mě.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...