6. část- [Vypnutí]

1.2K 49 10
                                    

Z pohledu Celeste:

Po tom co mi Justin řekl, jo má pravdu proč bych se měla užírat, brečet, prostě plýtvat každou mou myšlenku na něm nezaslouží si tolik pozornosti. Akorát mě docela štve že se o mě zajímá jen kvůli tomu že ho o tom Zack požádal. Ale to je jedno. Víte co já začnu nový život, změním se od základu, budu jinou osobou jinak se chovat jinak vypadat. Udělám to tak jak je to v Upířích denících prostě vypnu svou lidskou soucitnou část a nastane ta část která necítí nic, soucit, zájem se o někoho starat, budu mrcha která si nezávazně užívá sex a žije svobodný život. ''Víš co Justine, vypadni!'' koukl na mě nechápavým pohledem ano stalo se, prostě jsem to vypla, je to úžasné necítit nic. A první co udělám přeměním svůj image.
 

''Celeste, co jsem udělal?'' koukl na mě se soucitným pohledem, ''víš co běž doprdele, nemusíš předstírat že se staráš a zajímáš nejsi to ty radši bež vyjebat s nějakou štětkou to ti jde stejeně nejlíp'' mrkla jsem na něj a odešla k své skříni a začala vyhazovat své oblečení do pytlů. Zachvíli přiběhl Zack, určitě ho poslal Bieber. ''Celeste, co to děláš? Co je s tebou, já myslel že jsi smutná?'' ''Nebaví mě si hrát na chudinku, stejně mi to je k ničemu, prostě už běž'' stál tam a nechápavě na mě koukal co se to semnou stalo, stejně na to přijde už se nikdy nevrátí ta Celeste která jsem byla ''Vypadni!!'' už jsem zařvala. ''Doprdele, co si to dovoluješ?!'' ''Nestarej se, jsem naprosto v pohodě jen mi dej nějaký prachy potřebuju nový hadry'' mrkla jsem na něj, ''ani náhodou žádný prachy nedostaneš'' ''okamžitě mi dej prachy, nebo..'' nenechal mě doříct ''nebo co? hmmm? co mi uděláš?''. Jenom jsem se na něj usmála, on se pořád mračil a najednou mu přiletěla facka, musela to být malá rána ani se nepohl, budu muset začít posilovat, nad tou myšlenkou jsem se pousmála, ale okamžitě svůj výraz přeměnila na kamenný. ''Co si to udělala, ty si mi vrazila facku, doprdele co se to s tebou stalo?'' mykla jsem rameny a chtěla odejít, ale chyl mě za zápěstí. ''Koukni se mi do očí!'' přikázal ''já nemusím nic''  ''doprdele koukni se mi do očí!!! ------- ale ne co si to udělala'' zhrozil se ani mu to dlouho netrvalo jak jsem čekala neni tak blbej. ''Neříkej mi že si to udělala, já-já- nevím co dělat, myslel jsem že to nejde, nikomu to nesmím říct, nikomu'' začal pochodovat po mém pokoji sem a tam, byl docela nervózní na to že já jsem byla úpně v pohodě. ''Dej mi ty prachy nebo dostaneš další, musím jít nakoupit hadry na sebe'' ''Na, ale příště žádný nedostaneš něco nosit musíš, a víš co dostala ses do toho sama tak se sama i vyhrab!'' vyprskl mi do obličeje a odkráčel. Jeto úžasné že mi to je jedno. Vzala jsem prachy a šla si koupit ty hadry.

..............................

Teď jsem v obchoďáku. ''Ale, ale, ty si se ještě odvážila vyjít ven jo'' usmál se ''myslel jsem že už tě neuvidím''přišel ke mě, ''ty si myslíš že kvůli TOBĚ, budu jen na minutu nešťastná nebo smutná, hahaha'' sarkasticky jsem se zasmála. Najednou mnou proletěla ostrá bolest, má hlava  se otočila do strany. On mi dal facku, to si dělá prdel. ''To-si-neměl-dělat'' řekla jsem hodně nasraně, ale mně nevadilo to že mě zraňuje, ale to že mě uhodil. Na Celeste Donovan už si nikdo nebude dovolovat, NIKDO!!

 ''Jo a co jsem neměl dělat, tohle'' dal mi další facku, okamžitě jsem se zvedla a vrazila mu pěstí do nosu, asi jsem mu ho znovu zlomila, ale jak jsem mu dala pěstí docela mě bolely klouby. Už mě nikdo nepoloží ani nerozbrečí.
Najednou se kolem mě seběhla ochranka v obchodě. ''Stůjte, jste dočasně zatčena'' hrubě mě otočil dal mi na ruce pouta a odvedl do nějakého kumbálu pro ochranku.

.................................

Po chvíli se konečně uráčel přijít, už tady sedím nejmíň půl hodiny. ''Takže zachvíli tu bude váš poručník. Uděláme malý výslech jen do zápisu. Takže co vás vedlo k tomu, aby ste toho chlapce zmlátila? Ještě k tomu takové drobné děvče jako jste vy, co?'' ''Už nikdy neříkejte že jsem slabá, protože nejsem, nemám žádný důvod vám cokoliv vysvětovat!!'' vyprskla jsem mu podrážděně do obličeje. ''Bobe, je tu nějaký muž, který říká že jde za svou sestrou Celeste Donovan, mám ho pozvat dovnitř?'' ''Ano, Chrisi pošli ho dál'' přikázal mu a zachvíli se tu objevil Zack, no super to mu budu doma muset znovu vrazit. ''Dobrý den strážníku co se stalo??'' řekl nechápavým hlasem. ''Vaše sestra ohrožovala mladíka v nákupním centru, byla velmi agresivní ohrožovala i ostatní'' řekl klidným hlasem, jenomže já klidná už nebyla začala jsem chytat záchvat vzteku tak jsem se prostě zvedla a odešla z místnosti.
 

Slyšela jsem pouze rozmazané hlasy přes devře, ale upřímně mě nezajímalo co si povídají mě uchvátil ten kluk co seděl na židli asi taky něco udělal. Sedla jsem si vedle něj, ihned ke mě otočil hlavu. ''Ahoj'' Neodpověděla jsem jen jsem na něj otočila hlavu a nadzvedla obočí, jako co si to dovoluje mě pozdravit. Ale asi je v tomhle městě nový, nikdy jsem ho tu neviděla.
Otevřeli se dveře a vyšel ten strážník s mým bratrem, potřásli si rukou, ten neznámý se zvedl a šel k tomu strážníkovy, ''Čau tati'' udiveně jsem je poslouchala, vím že to není slušný, ale já už slušná nejsem, Zack šel ke mě s naštvaným pohledem a zabíjel mě. ''Ahoj, co tu děláš já myslel že přijedeš až za tý....'' ale to už jsem neslyšela, protože mě Zack chytil za triko a táhl ven okamžitě jsem se mu vysmykla.

 ''Co to mělo znamenat??'', ''Nic'' řeka jsem klidně. ''To nebylo nic, zatkla tě policie'', ''Jo, v obchoďáku'' uchechtla jsem se. ''No a co, asi tuším co js udělala to není dobrý to udělal táta a jak to dopadlo notak Celeste todle nem....'', ''Jo musím, k čemu je být hodná, milá a ty ostatní pitomosti, hmm??'' nečekala jsem než něco řekne ''Přesně tak k ničemu'', ''Já to takhle nenechám, dostanu tě zpět i kdyby mi to mělo trvat Bůhví jak dlouho a teď jdeme domů'' přikázal ''A ty si myslíš že tě poslechnu?'' nadzvedla jsem obočí.''Jo a jestli si myslíš že mě dostaneš zpět tak seš pěkně pitomej, zvykni si na mé nové já'' mrkla jsem na něj, otočila jsem se a kráčela si to někam daleko od něj nemám na něj náladu ale chci zjistit kdo je ten nový kluk. Nevím čím mě zaujal, ale je takový tajemný. Trochu si s ním pohraju.

Procházela jsem zrovna kolem těch dveří odkud jsem před chvílí vycházela a někdo ty dveře otevřel a křičel po mně okamžitě jsem se samozdřejmě otočila. ''Hej ty, počkej, sakra počkej prosím'' zastavila jsem se a koukala nasraným a tázavým pohledem. ''Promiň, nestihl jsem se představit já jsem Thomas''

Takže dalšííí čáááást, dali ste limit udělalo mi to hroznou radost :3 Bude tu nová postava Thomas Menwille  --> George Shelley (kdyžtak si ho najděte ;) Do dalšíí části je limit opět 5 votes ;) Část chci věnovat ClaireBelieber22 - děkuju za komentář :33 Omlouvám se za pravopisné chyby. Děkuju :)

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat