(Tak trochu od 14+ :D vím že vám v tom nezabráním, ale radši to sem napíšu, aby mě pak nezablokli :DD )
Z pohledu Celeste:
Právě teď sedím na své posteli a okolo mě jsou kluci. ''V kolik dneska teda odlétáme?'' zeptala jsem se jich a přeskakovala pohledem na každého z nich ''No už jsem objednal letenky a odlétáme ve 21:35. Takže, aby sme tak ve třičtvrtě odjížděli taxíkem odtud'' řekl Zack. ''Fajn. Já odtud nechci, ikdyž mě sralo, že ste se sem vecpali, což mi přišlo jako kdyby ste mě špehovali, ale vlastně jsem ráda, protože bych si to jinak neužila'' řekla jsem a mrkla na Thoma, ten se na mě usmál, ale nebyl to ten sladký úsměv, ale ďábelský asi se mu promítlo co všechno jsme spolu zažili.
''No tak když už tohle máme zařízený co budeme dělat?'' zeptal se Thomas s nadzvednutým obočím ''Semnou nepočítejte já už něco mám'' Justin mrkl a šibalsky se usmál; kdybych řekla že mě to neštve lhala bych, přímo mě to sere. ''Už máš zase nějakou tajnou schůzku Justine? Tak už nám řekni o co jde. Nebaví nás jenom poslouchat, že na svoje kamarády nemáš čas, přijde mi, že je v tom nějaká štětka'' řekl Zack, no já jen bedlivě poslouchala a s vážným výrazem ho sledovala. Nesmí se dozvědět, že se začínám lámat. Prostě nesmí. Byl by konec všeho. ''Nech toho. Do toho co dělám vám nic není a ani nebude'' Justin celej rudej od vzteku vyprskl a chtěl odejít, no možná bych mohla zasáhnout. ''Ehm, nechtěl by si s náma zajít do klubu?'' koukla jsem se na něj, ale pohled jsem se snažila nechat vážný, aby nepoznal nějaký cit v mých očích. ''Ne'' odsekl a třískl dveřmi.
''Co to s ním je? Na nic se ho nemůžeme zeptat hned vybouchne, je náladovej a nedá se s nim bavit. Hoši nepříde vám někdy zamyšlenej?'' zeptal se Zack ''Jak jako myslíš zamyšlenej?'' zeptal se ho nazpět Stefan ''No že je zamyšlenej, že nevnímá nic kolem sebe a pak na něj promluvíte a on vybuchne, protože ho vyrušíte'' řekl zack a prohrábl si frustrovaně vlasy ''Počkej ty myslíš že...'' zatajila jsem dech, no to snad ne. ''Jo přesně to myslim. Je zamilovanej. Justin Bieber se zamiloval. Myslel jsem, že se toho nikdy nedožiju, ale je v tom až po uši a to není dobrý, dneska odjíždíme a on už jí neuvidí'' řekl Zack a sedl si na kraj postele ''Třeba se mýlíme'' řekl nadějně Stefan všichni na něj koukly pohledem 'To si nemyslím' a zase hlavu sklopily zpět před sebe.
''No hele víte co? Když nám o tom nechce říct, nebudeme se tím trápit, až nám to řekne a my budeme vědět o co jde, tak pak se uvidí, ale teď jsi jdeme užít poslední večer. Takže jde se do baru! Kdo jde semnou?'' kouknu se na ně a vstanu z postele, všichni na mě koukaj, potom se kouknou navzájem na sebe ''Jo Celeste má pravdu, na co se užírat a přemejšlet za něj, když ani nevíme o co jde. Takže já jdu'' řekl Thomas a mrkl na mě ''Jo já jdu taky'' řekl Stefan, všichni se koukly na Zacka ten se rozmýšlel. Ježiši nad čím tak dlouho přemýšlí ''No já nevím, jestli bychom to měli nechat jen tak, Justin je náš kámoš a...'' ''Jo to je, ale nechtěl ti říct o co jde, nebo snad chtěl? Ne nechtěl tak se tím nezabejvej a pojd s náma'' řekla jsem, ''Jo asi máš pravdu, ale první si zabalte a za půl hoďky dole v hale'' přikývli sme.
Kluci společně odešli a já šla k posteli, vytáhla jsem z podní kufr, položila ho na postel a rozepla. Přešla jsem ke skříni a vzala všechno oblečení co jsem tam měla, ještě jsem si vybrala v čem pojedu domů.
Do letadla si na sebe vezmu uplé světlé džíny, bílé tílko na úzkých ramínkách a na to si dám růžový volný svetřík + nějaké zlaté doplňky a boty si vezmu bílé balerínky.
''To se stim mam jako skládat? No tak na to rovnou můžu zapomenout, nebudu to skládat'' řekla jsem si sama pro sebe. Toho oblečení jsem měla opravdu hromadu a nehodlám se stim skládat za prvé; to neumim a za druhé; stejnak to doma bud prát, takže je jedno jestli to bude nebo nebude zmuchlané. Naházela jsem tam jen oblečení, od kufru jsem přešla k šuplíku, kde jsem měla spodní prádlo; venku jsem si nechala čisté, ještě se budu sprchovat; zase jsem to všechno naházela do kufru a přešla do koupelny, kde jsem si nejprve vyčistila zuby, učesala se a hlavně se nalíčila, když jsem byla hotová všechno jsem uklidila do kosmetické taštičky a opět dala do kufru.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...