Z pohledu Celeste:
Ráno jsem se probudila za tmy. No není divu, když je skoro zima. Ospale jsem natáhla ruku pod polštář a mobil s vyzváněcím budíkem vypla. Ještě chvíli jsem ležela s obličejem zabořeným v polštáři. Docela dost přemýšlím nad tím, že zaspu, no ihned můj plán někdo narušil tím, že mi vtrhl do pokoje.
,,Ségra vstávat! Dnes je škola..'' Vlítl dovnitř jako hurikán a řval po celým pokoji Zack.
,,Ughrr. Právě zaspávám! Tak mě neruš.'' Zamumlala jsem do polštáře.
,,Jak já jsem se na tenhle den těšil. Budu tu mít až do odpoledne klid.'' Zasněně řekl a stáhl ze mně peřinu.
Okamžitě jsem si sedla a koukala na Zacka tak, jako bych ho chtěla pouhým pohledem zabít. No ať jsem zkoušela jak jsem chtěla nešlo to.
,,Buď rád, že tě mám až tak moc ráda, protože už by si jinak byl zakopanej několik metrů v zemi.'' Naštvaně jsem řekla a stoupla si z postele. Zack překroutil očima. Objala jsem se rukama okolo těla, kde se my udělala husí kůže. Je tu zima.
Šouravým krokem jsem se táhla ke koupelně. Zack ještě pořád stál u mé postele a s vysmívajícím se pohledem na mě koukal.
Zákeřně jsem se usmála a otočila na něj. ,,Je ti jasný, že nebudeš doma.'' Zack skrčil obočí a nechápavě se na mě koukl. ,,Co? Jak nebudu doma, kde jinde bych měl být?''
,,No víš říká se tomu autodílna. No a ty tam jsi vždycky od rána až do večera, což znamená, že spíše JÁ budu doma sama, né ty.'' Mrkla jsem na něj. Viděla jsem jak rudne, tak jsem rychle zalezla do koupelny. Sama sobě jsem se zasmála a sundala ze sebe oblečení, které jsem dala do koše na špinavé prádlo. Vlezla jsem si do sprchového koutu a pustila na sebe teplou vodu.
Dneska je ten den kdy uvidím ty známé tváře, které bych nejraději nikdy neznala. Nechci ani vědět co mi tenhle rok budou dělat, jak se ke mně budou chovat. Oni nemají rádi mě a já nemám ráda je. Je to lehké, ale není lehké to, když o vás každý mluví tak, jakoby jste byly největší obtíž a špína světa.
Mydliny, které jsem na sobě měla jsem spláchla a z držáku vedle sprchy jsem si vzala ručník a začala kousek po kousku sušit každičkou část mé nahé kůže. Když jsem tělo měla suché, nechala jsem ručník okolo něj omotaný a přešla jsem k umyvadlu, kde jsem si vyčistila zuby. Ze skříňky pod umyvadlem jsem si vytáhla fén a začala si fénovat vlasy. Když byly přírodně kudrnaté a hlavně suché vytáhla jsem fén ze zásuvky a uklidila ho zpět.
Vrátila jsem se zpět do pokoje, kde už Zack díkybohu nebyl a přešla jsem ke skříni, kde jsem si vytáhla oblečení. Oblékla jsem si ho a opět zašla do koupelny, kde jsem se nalíčila a trochu navoněla.
Z pokoje jsem si vzala tašku do které jsem si dala peněženku, mobil a klíče. Na dnešek nic nepotřebuju. Vše dostanu až ve škole, no stejnak to bude ležet ve skříňce, takže je to jedno. Tašku jsem vzala do ruky a sešla schody do kuchyně. Vytáhla jsem si jogurt se kterým jsem si sedla na barovou židličku.
Zack tu není, asi si šel lehnout a nebo odešel.
Zapípal mi mobil v tašce, která mi ležela u nohou. Jogurt jsem položila na stůl a sehla se pro mobil do tašky. Když jsem ho vytáhla odemkla jsem zprávu, která mi přišla. Byla od Thoma.
Thom: Zachvíli jsem u tebe :*
Nad zprávou jsem se usmála, zamkla mobil a co nejrychleji dojedla jogurt. Prázdný kelímek jsem hodila do koše a lžičku do dřezu. Přeběhla jsem do chodby, kde jsem se obula a vzala si na sebe bundu. Vyšla jsem ze dveří a akorát před barákem zastavilo černé SUV. Musím uznat, má nádherný auto.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...