Minule jste četli- ''Potřebuje pomoct, aby se jeho sestra do tebe zamilovala a byla jako předtím'' Bob dokončil monolog a koukl se na mě a zpět na Thomase. ''Tak co? Uděláš to pro mě, moc tě prosím klidně si řekni co za to chceš'' zaptal jsem se ho s nadějí v hlase a doufal že odpoví ANO.
Z pohledu Zacka:''Jsem rád že se tu nebudu nudit, můj otec ví že tuhle práci miluju takže jo, pomůžu vám'' řekl, ihned jsem mu skočil okolo krku jako nějaká malá holka. ''Děkuju'' děkovně jsem se na něj usmál. ''Nedělám to pro tebe'' uchechtl se '' Dělám to pro to abych se tu nenudil'' tak to mě trochu zaskočilo co řekl, ale to mi bylo jedno, hlavně že mi pomůže. ''Takže co za to budeš chtít?'' , ''Nic'' řekl Bob a Thomas jen přikývl.
''Tak mi o ní něco řekni, co má ráda, co ráda dělá, jaké jídlo má nejradši prostě něco abych o ní mohl vědět víc aby se do mě zamilovala'' , ''Um, takže ráda poslouchá hudbu, chodí ven. Má ráda fialovou barvu, růže, Boloňské špagety, romantické a milé kluky ............... fuh no dalšího už asi nevím nic'' zasmál jsem se. ''Dobře to zatím bude stačit. A jak moc se změnila??'' , ''No teď je zlá, impulzivní, sobecká a ničeho se asi nebojí'' řekl jsem s obavami že toho bude chtít nechat. ''Dobře, vypadá to na zábavu já mám rád holky který koušou'' šibalsky se usmál no samozdřejmě mu jeho táta hned dal pohlavek. ''Au tati. Nejsem malej'' zvedl se od stolu a Thomas řekl ''Jdu pracovat, čau Zacku rád jsem tě poznal budeme se hodně vídat, my se uvidíme doma tati'' usmál se a odešel.
''Děkuju za pomoc'' řekl jsem Bobovi. ''Nemáš zač'' odpověděl a usmál se. ''Tak já už půjdu'' mrkl jsem na něj a odešel.Ještě jsem zajel pro Justina a Stefana, nechal jsem je u nás přespat Justin byl uplně vyřízenej určitě ojebal zas několik štětek a Stefan ten se opil z toho co se stalo Celeste.
Z pohledu Justina:
''Víš co Justine, vypadni!'' z toho co jsem slyšel, bylo to divný nechápal jsem co jsem udělal. Řekl jsem něco co jsem neměl?
''Celeste, co jsem udělal?'' koukl jsem se na ní zklamaným pohledem a to co řekla mě docela bolelo a hlavně mě to zarazilo ''Víš co běž doprdele, nemusíš předstírat že se staráš a zajímáš, nejsi to ty, radši bež vyjebat s nějakou štětkou to ti jde stejeně nejlíp'' mrkla na mě, začala se chovat dost impulzivně ale to co řekla,huh, ................ panebože proč mi to vadí co říká takovýhle věci mi říkají i jiný krávy, ale tohle mě opravdu píchlo u srdce a tak jsem se sebral a vyletěl ven, ani jsem nevnímal Zacka, který tam pak taky přiběhl.
''Justine co se stalo?'' zeptal se mě nechápavě Stefan, ale já jeho otázku ignoroval jen jsem si sedl na gauč a přehrával si to co řekla pořád dokola v mé hlavě. Zachvíli jsem cítil jak se pod něčí vahou prohla sedačka.
''Tak co bro, co se jí stalo?'' zeptal jsem se Zacka, Zack jen opatrně přikývl a řekl ''Já asi bych vám měl neco říct, ale než to řeknu co ti udělala??'' zeptal se mě trochu opatrným hlasem ''Když jsem jí řekl co budeme dělat tak souhlasila, ale pak se najednou zastavila, ztuhla zavřela oči a když je otevřela začala na mě řvát ať vypadnu a mám jít vyjebat s nějakou děvkou, že starání mi nejde, takže tohle jsem poslouchat nemohl a prostě jsem vypadl'' řekl jsem trochu nasraným hlasem, ale když nám Zack řekl to s tim jeho tátou.
''A já jsem si jistý že to ona udělala taky, je víc výbušnější než já, to má po tátovi. Já nevím co dělat kluci'' docela mě to zarazilo nikdy o tom nemluvil, ale musim uznat že je jeho táta debil.
''Bude to dobrý uvidíš'' řekl Stefan. Ikdyž řekl bych že možá ne, ještě jsem s ní potom incidentu nemluvil, ale samozdřejmě ikdyž mi řekla to co řekla, jí budu chtít vrátit zpět, aby to byla zase ta holka. Milovala mě jednou, bude mě milovat znovu tím jsem si jistý.
Pak mě napadl dost dobrej nápad, no co musíme se nějak odreagovat než se staneme zachránci.
''Pojď musíš se nějak odreagovat'' řekl jsem se šibalským hlasem. ''Jo máš pravdu, tak kam jdeme?'' Zack se mě zeptal tázavým pohledem a rychle se zvedl ze sedačky, nečekal jsem že to Stefan řekne, ale řekl ''Směr klub''. Vyšli jsme ze Zackova domu, on zamknul a já si šel zatím před barák pro svého bílého miláčka. Nastartoval jsem a počkal než si všichni nastoupí, jeli jsme do klubu jménem 21#CLUB.Když jsme dojeli do klubu, musel se někdo obětovat, aby nás pak odvezl domů. Nabídl se Zack, důvodem proč sme sem jeli byl, aby sme se odreagovali a Zack to zrovna potřeboval nejvíc, no co řešit to nebudu dnes si zašukám a pořádně opiju.
Já už byl docela dost nalitej a už se u mě motali dvě děvky z klubu. Otírali se mi o rozkrok, musím říct že ani jedna nebyla hezká, výstřih někde u pupíku, sukni, která jim zakrývala ani né celej zadek; prostě zmalovaný děvky. Vzal jsem je za ruku a táhl je k záchodům. Vrazil jsem s nima do kabinky pro vozíčkáře ; je tam větší prostor. Jedna mě začala olizovat a ta druhá mi začala stahovat kalhoty, samozdřejmě že mi to nevadilo. ''Jsi sexy'' zavrněla mi ta děvka do ucha, ani nevím jak se jmenuje, je mi to jedno hlavně že si užju........................................
Trojka na záchodech, jo tak ta bodla ikdyž bych těm děvkám nemusel koukat do ksichtu, byli zmalovaný jak klauni, nad tou myšlenkou jsem se pousmál. Když jsem vylezl ze záchodu byl jsem už trochu střízlivější a všiml si Zacka jak pospíchá ven z baru, okamžitě jsem zrychlil krok ke Stefanovi kterej do sebe házel jednoho panáka za druhým.
''Kam šel Zack?'' zeplat jsem se Stefana. ''Volala mu policie, Celeste po někom vyjela v obchoďáku, je zatknutá'' po tom posledním slově do sebe kopl panák, ''Jo a pujčil si tvoje auto, pak pro nás prej přijede'' ''Cože udělal!!'' rozhodil jsem rukama do vzduchu a to už jsem byl opravdu střízlivej, moje auto, jak si ho mohl vzít, ví že ho nikomu nepůjčuju. Jestli s nim něco udělá tak je mrtvej. A nad Celeste dneska přemýšlet nebudu, to byl důvod proč jsem tady. Zvedl jsem ruku na to že si chci obědnat ''Co to bude?'' zeptala se barmanka, hodil jsem na ní svůj svůdnej úsměv. ''Dal bych si tebe'' olízl jsem si spodní ret, ''Končim tu za půl hodiny'' usmála se a mrkla. ''Mezitím si dám panáka'' vzal jsem ho a kopl ho do sebe.
............................
Ta barmanka stála za hovno, vůbec nic neuměla, ztracenej čas. Jsem dost opilej, ojel jsem tu děvek že v mém stavu nenapočítám ani počet.
Najednou se otevřeli dveře od klubu, v nich stál Zack. První šel ke Stefanovi, vzal ho za rameno pak přišel ke mě semnou udělal to stejné. ''Příště ti urvu ruce, jestli si půjčíš moje auto, je ti to jasný'' řekl jsem tím opilým hlasem. ''Bylo to nutný, neměl jsem se tam jak dostat'' mrkl na mě , ''Co se stalo??'' už jsem pomalu usínal. ''Všechno ti řeknu zítra až se vyspíš z kocoviny kterou na 100% budeš mít, a řekl bych že pták tě bude bolet taky'' řekl a zasmál se, já mu chtěl vrazit ale tak nějak jsem se netrefil.
Pak už jsem jen cítil jak mě nekdo pokládá do něčeho měkkého, asi jsme už doma. Já znovu zaspal a to dost tvrdě.
Tramtadadá new čáást je tu dalsi ste 5 votes, mockrát děkuju akorát pořád mě mrzí ty komentáře :// myslela jsem že by ste prostě mohli tu 1 minutu ani né napsat malý komentář popohání mě to k další části :) Další část bude až jí přidám možná to bude ještě dnes ;) A ke komentáři kimanddusty- story se pomalu rozjíždí, máte se na co těšit, bude to hodně zajímavé :3 , ale víc k tomu neřeknu musíte prostě tuhle story číst aby ste se to dozvěděli. Děkuju těm který si našli čas na komentář. Užijte si část. Omlouvám se za pravopisné chyby. Děkuju :**
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...