Z pohledu Zacka:
Když mi Justin naznačil abych se koukl za sebe, nechápavě jsem se na něj koukl, ale otočil jsem se. Když jsem ho spatřil celej jsem stuhl a zatínal jsem ruce v pěsti. Vraždil jsem ho pohledem, ale zaujala mě jedna osoba. Ne, to ne! Co si o sobě kurva myslí! Zvedl jsem se ze židle takovou rychlostí, že vyletěla a spadla na zem. Ignoroval jsem pohledy všech tady v místnosti. Došel jsem k Chazovi, chytil ho za límec trika a táhl ven. Slyšel jsem jak na mě Celeste řve, no ale upřímně měla by být ráda, že jsem toho bastarda od ní dostal pryč. Vyšel jsem s ním do nějaké haly, asi to byla hala kde se pořádaly různě akce, nevím. Teď mě zajímá jediný člověk, vlastně ne člověk ale monstrum.
''Kurva co si myslíš že tady děláš?'' křikl jsem na něj a hodil jím o zeď. Sykl od bolesti, ale odpověděl ''Coby, jsem na dovolený'' Chytil mě takový vztek z toho, že semnou mluví jako kdybcyh byl jeho kámoš. ''Nech ho!'' zařvala Celeste. Otočil jsem se na ní, hned za ní přiběhli i kluci. ''Ty asi nevíš co je on zač! Že ne?'' zařval jsem na ní. ''A potřebuju to vědět?!'' zařvala trochu ona. ''No řekl bych že jo, je to jenom ubohej kretén!'' zařval jsem na ni otočil se k Chazovi a jednu mu vrazil. Začala mu téct krev ze rtu.
Začal se smát ''Čemu se kurva směješ?!'' ''Právě jsem si vzpomněl na Ninu. Jaká byla v pos...'' vrazil jsm mu, zase. ''Hahah'' smál se spíše nuceně, jen aby mě nasral a to kurva nasral. Si myslí že tu kurvu na mě vybalí a já ho nechám? NE! Plete se tu kurvu nesnáším.
''Kdyby si nebyl takovej kokot, jako že jsi. Byla by s tebou. Ona sama za mnou přišla, že ji nedokážeš uspokojit'' řekl to v klidu, ale pořád lezl po čtyrech a snažil se o zeď zvednout. Já mu to ale nedovolím. Jednu jsem mu vrazil do nosu, něco křuplo asi sem mu ho zlomil. Začal jsem do něj kopat a mlátit ho hlava nehlava, kdyby mě od něj někdo neodtáhl už by byl mrtvej, otočil jsem se, abych zjistil jakej kokot mě odtáhl a zabránil mi v tom abych toho bastarda zabil. Byl to Justin. ''Kurva pusť mě!'' zažval sem na něj. ''Bro uklidni se'' já na něj koukl a zase sem se vrhl na Chaze.
Tentokrát mě Justin hodil o zeď a zařval ''Kurva buď v klidu!'' já se na něj jen koukl, a pak na Chaze. Ležel na zemi, ani se nepohl. Kurva! Ne, pohltil mě vztek. Ne nechtěl jsem mu ublížt až tak moc, jen jsem ho chtěl hodně zastrašit.
Vzal jsem Justinovo ruce a prudce je od sebe odtrhl, vydal jsem se ven z té haly. Když jsem šel kolem Celeste, která byla asi vykolejená z toho co jsem udělal, mě zastavila. ''Chci si promluvit'' řekla dost tvrdě. Já se jen vytrhl z jejího sevření a vydal jsem se směr bar, který byl v přízemí tohohle hotelu. Musel jsem na všechno zapomenout. Na tu kurvu! Na toho bastarda! A na moji sestru!
Proč se všechno v mém životě posere?! Vždy!
Musím se střískat a zapomenout na vše alespoň dnes.
Z pohledu Celeste:
Panebože, co to do něj vjelo? Odkud se znají? A jaká Nina? Takových otázek. Musím najít Zacka a vyjasnit si to sním, ikdyž bych to z něj měla vymlátt. Ikdyž si myslím že sílu jako on nemám.
Až teď jsem si vzpoměla na Chaze. Stál u něj Justin. Chaz mu něco řekl. Justin zaťal pěst a jednu mu taky vrazil. ''Justine!'' zařvala jsem. Otočil ke mě pohled, jeho oči byly černé. No co, jeho oči jsou krásně karamelové to si pamatuju. Co kurva! Jak krásný karamelový oči! Co to melu! Doufám že se nezačínam starat protože nemůžu, a ani nechci.
Jakto, že se mi Justin zase dostal pod kůži. 'Miluješ ho! Zase!' řekl ďábel na mém rameni. ''Ne já ho nemiluju! Nemiluju nikoho! Jsem bezcitná!'', 'Ty víš že s tebou něco dělá, včera v tom baru. Víš co stebou udělalo když se na tebe vykašlala' řekl ďábel.''Ne! Nic semnou nedělá! Nebo jo? Ne, nic!'' setřásla jsem ďábla z mého ramene a vrátila jsem se do reality.
Justin nic neříkal, jen na mě koukal jak na blázna. ''Co je?!'' vyprskla jsem. ''Nic, jen ....... ale nic'' nedořekl to. Měla jsem tolik otázek, oteveřela jsem pusu že chci neco říct ,ale Justin mě předběhl ''Zeptej se Zacka ten ti to zítra řekne, dnes ho radši nech. Ale určitě ti to řekne, jen tomu dej čas'' pohladil mě po líčku. Já mu okamžitě ruku strhla, jen si povzdechl a odešel pryč tak jako ostatní.
Já se vydala k Chazovi. ''Co si udělal mýmu bratrovi?'' zeptala jsem se ho . ''Nic, je to deb...'' vrazila jsem mu pěstí. ''Ani jsem nevěděl že jsi jeho sestra'' ''To je mi kurva jedno, ale sere mě že jsi mu něco udělal! Laskavě se vypakuj z tohohle hotelu a města!'' řekla jsem a vykráčela ven z té haly.
Panebože co že jsem to řekla? Že mě sere že něco udělal mému bratrovi? Ne to není dobrý! Já nechci být ta stará Celeste! Bojím se! Tak strašně moc se bojím, že kdybych byla ta stará Celeste, zase by se ke mně chovali jako k holčičce, která nemůže mít kluka a Justin na mě bude zase hnusnej. A ještě k tomu ty věci co jsem udělala a co se mi stalo. Neunesla bych to.
Na své líci jsem cítila mokro. Ne, slzy ne! Já bych vůbec brečet neměla. Sakra co se to semnou děje?
Ha já jsem výborná, chtěla bych poděkovat dvou dívčinám, které komentujou a dávají votes na každou část z mě story :3 Holky já z vás nemůžu, ty krásný komenty které dávate je dokonalé :3 Mockrát děkuju ClaireBelieber22 a AlexBieber1.
A ještě chci poděkovat té nejúžasnější osobě na téhle planetě, protože ona mě vždy povzbudí :3 zlato ty jsi prostě dokonalá a nevím co bych bez tebe dělala. Ty jediná víš jak mě povzbudit a hlavně rozbrečet! :DD Strasně moc tě mám ráda I love you EsterBelieve ♥♥♥♥♥
Ikdyž ste nedali votes slíbila jsem že dám ještě jednu no a tady je !!! Já jsem totiž úplně bož,í protože jsem to stihla ještě dnes! :D Omlouvám se za chyby kterých je tam opravdu asi hodně :DD Krásné čtení! :DD :33 ILY♥♥
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...