Lauren Grier Pov.
Michael komt de kamer binnen gelopen "Hey Mikey" begroet ik hem met een glimlach "Hee babe, lekker geslapen?"Michael gaat naast me zitten, ik knik "Ja en hoe ging boodschappen?" ik grinnik, ik kan het denk ik vast wel raden hoe dat ging "Ht ging verbazendwekkend goed" grinnik Michael, ik grinnik en ik krijg een paar lippen op die van mij, ik beantwoord Michael zijn lippen en glimlach, ik heb het beste vriendje die ik maar kan wensen.
Ik glimlach als hij mijn lippen los laat en ik glimlach breed "I love you Mikey" ik pak zijn hand vast "I love you too Lau" hij drukt een kus op mijn wang, hij glimlacht "Heb je honger?" hij kijkt me in mijn ogen aan "Je hebt echt hele mooie prachtige groene ogen weet je" glimlacht hij, ik bloos licht "Nee dat wist ik niet" ik kijk hem aan "Dan weet je dat bij deze, maar heb je honger?" ik grinnik "Ja wel een beetje" ik glimlach, Michael knikt en loopt de deur uit.
Even later komt Michael terug "Ik ben het belangrijkste vergeten" grinnikt hij, hij tilt mij op en neemt mij mee naar beneden, ik grinnik en houd Michael stevig vast. Michael zet mij op het aanrecht en begint met koken "Je moet me wel helpen hoor" grinnikt hij, "Ja is goed" ik glimlach en help Michael met een simpele roerei maken "Het is je gelukt Michael" ik klap "Ja met jou hulp" Michael slaat zijn armen rond mijn heupen. "Lauren ik houd van je" "Ik ook van jou"
Ik zit met Michael te eten aan tafel dat hij gemaakt heeft "Michael ik heb een vraagje" ik kijk hem aan, Michael kijkt op van zijn eten "Wat wil je vragen?" hij glimlacht "Wat doen jullie meestal als jullie manager boos is?" ik glimlach "Dan luisteren we meteen naar hem want we willen geen boze manager" grinnikt Michael, ik knik.
Ik druk mijn lippen op die van Michael en we vallen achter over op het bed.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.