64

124 4 0
                                    

Luke Hemmings pov
"Kijk, daar komen ze al aan." zegt Niall, iets waardoor ik opkijk. Meteen kruist mijn blik met die van Lauren, mijn toekomstige vrouw.
Ze is oogverblindend. "Wow." mompel ik zachtjes.
De bruiloft muziek begint te spelen. Jenny en Lauren worden door hun vaders naar ons toe geleid. Als ze bij ons zijn stopt de muziek.
De Dominee zei dat we elkaars handen vast moeten houden en dus sta ik hier hand in hand met Lauren.
De Dominee houd een hele lange speech, waarom zegt hij niet gewoon:" U mag de bruid kussen." en klaar?
Ik kijk de hele tijd in de prachtige ogen van Lauren, die ik over een paar minuten mijn vrouw mag noemen.
"U zult elkaar steunen in slechte en goede tijden. Er altijd voor elkaar zijn, zelfs als het even tegen zit." zegt de Dominee. Ik glimlach, ik zal voor altijd bij Lauren blijven. Tenminste als het aan mij ligt.
"Lauren Nicky Estrada neemt u Luke Robert Hemmings tot u wettige echtgenoot, u zal u man steunen in goede en slechte tijden. Voor altijd aan zijn zijde staan." vraagt de Dominee en kijkt Lauren aan. Lauren verbreekt echter het oogcontact met mij niet. Ze glimlacht, nog erger dan de hele tijd. En knikt. "Ja, ik wil." zegt ze. "Luke Robert Hemmings, neemt u Lauren Nicky Estrada tot u wettige echtgenote? U zal haar steunen in goede en slechte tijden. Voor altijd aan haar zijde staan?" vraagt de Dominee en richt zich dit keer op mij. "Ik zou niks liever willen." glimlach ik.
"Dan mag u nu de ringen om doen."
Ik pak een ring van het kussentje, gedragen door mijn broer. En pak Lauren haar hand. Ik schuif de ring om haar ring vinger, vervolgens doet Lauren hetzelfde bij mij.
"Dan verklaar ik u nu tot man en vrouw. U mag de bruid kussen." zegt de Dominee.
Ik glimlach en rrek Lauren dichter naar me toe. Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare.
Eindelijk kan ik haar de mijne noemen.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu