16

210 6 0
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik loop naar Lauren "Wat was er?" Vraag ik, "Barbara is bij Jenny gekomen en gezegd dat Jenny uit je buurt moest komen en toen heeft ze Jenny's vaas van tafel laten pleuren en nu heeft Jenny sneetjes in haar armen door het oprapen en ik heb het verzorgd" zegt Lauren snel, ik zucht even "Lauren deed Barbara dit ook bij jou toen je net kwam werken?" Vraag ik zacht, ze knikt "Ja" zegt ze zachtjes. Ze word een beetje rozig, ik geef haar een knuffel "Niets van aantrekken!" Zeg ik en ik zucht even "Barbara is eenmaal zo en ze denkt dat ze zo tegen jullie kan doen omdat ze straks met me getrouwd is en dan is het ook haar bedrijf" zeg ik zachtjes, "Dan kan ze me ook ontslaan?!" Zegt Lauren in paniek. Ze begint een beetje te hyperventileren "Ik wil mijn baan niet kwijt!" Zegt ze, ik kniel bij haar neer "Rustig je verliest je baan niet je bent de beste in dit baantje" zeg ik met een zwakke glimlach. Ze kijkt me aan met wat tranen in haar ogen, "Dankje Ni" zegt ze en ze geeft me een knuffel. Ze loopt weg en ik weet waar ze heen gaat, Zayn. Zouden die twee? Nee vast niet Niall. Ik loop naar Jenny als ik haar tegen kom "Hoe gaat het?" Vraag ik met een vriendelijke glimlach "Goed" zegt Jenny met een glimlach. Ik kijk haar aan en verdrink in haar mooie ogen en haar mooie perfecte lippen.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu