Jenny Grammar pov
Ik word wakker, maar heb geen zin om mijn ogen te openen.
Ik heb heel raar gedroomt. Ik droomde dat Niall bij mij kwam, we gingen samen een film kijken. En weetje wat het raarste was, hij zoende me. We hebben de hele avond samen op de bank gelegen, alsof we een stelletje waren. Maar dat is natuurlijk niet zo, hij is mijn baas en ik zijn werknemer en bovendien heeft hij iets met Barbara.
Uiteindelijk open ik toch mijn ogen.
"Aah!" ik schrik me dood als ik zie wie er naast me ligt, nou ja eerder waar ik half overheen lig.
Langzaam opent hij zijn ogen. "Jenny?" vraagt Hij.
Was het dan geen droom?
"Hai." zeg ik, ik ga recht op zitten.
"Hey" Niall gaat oom recht op zitten.
Ik kijk naar de klok. "Shit." ik ga staan. "Wat is er?" vraagt Niall. "We hebben ons verslapen. Het is al elf uur." ik haast me naar boven. Snel kleed ik me om. Gelukkig is Niall me niet naar boven gevolgd.
Ik ga naar de badkamer waar ik mijn haren borstel. Zodra ik beneden kom merk ik dat Niall in de keuken is.
Hij heeft voor ons allebei een snel ontbijtje klaar gemaakt.
Samen gaan we naar buiten, Niall stelde voor om mij mee te nemen in zijn auto.
Ik stap in.
"Nog bedankt, dat ik bij je mocht slapen." zegt Niall.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanficDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.