17

213 6 0
                                    

Jenny Grammar pov
Niall kijkt diep in mijn ogen, ik verdrink in zijn heldere blauwe.
Niall komt iets dichterbij.
Dan realiseer ik me dat hij al een verloofde heeft en hij mijn baas is, ik zet een stapje naar achteren.
"Uhm... Sorry..." mompelt Niall. "Je hoeft geen sorry te zeggen, er is niks gebeurd toch?" vraag ik en glimlach.
"Klopt, uhm.... Ik ga maar weer aan het werk denk ik zo." Niall draait zich om en loopt weg.
Ik loop naar mijn kantoortje en ga maar weer verder met mijn stapel papierwerk.
"Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik gezegd heb." Barbara komt mijn kantoor weer ingelopen.
Shit, ze heeft het dus gezien.
"Ik snap niet waar je het over hebt." ontken ik het. "Ontken het maar niet, ik zag heus wel dat jullie net bijna zoende." snauwt Barbara.
"Barbara. Er is helemaal niks gebeurd tussen Niall en mij." zeg ik.
Barbara gaat weer op mijn bureau zitten, wat haat ik dat. Ik werk hier nog maar twee dagen en ze heeft nu al tien keer op dat ding gezeten.
"Ik heb jou echt wel door. Jij bent een vriendjes pikker, maar dat ga ik niet laten gebeuren. Hoe erg je ook je best doet, met je futloze haar en ongelakte nagels, je kan hem niet van me afpakken, begrepen?!" vraagt Barbara, ze verheft haar stem een beetje.
"Ik denk niet dat je het snapt. Ik ben gewoon Niall zijn assistente, ik vind hem helemaal niet leuk en ben zelfs blij voor jullie, dat jullie straks gaan trouwen." vertel ik haar.
"Ik houd jou in de gaten meid!" sist ze, ze springt van mijn bureau af en loopt weg, met een harde knal gooit ze de deur achter der dicht.
Ik zucht, en ga bezig met mijn werk.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu