40

170 4 0
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik kijk even naar Lauren die met een verwilderd kapsel naar binnen loopt. Ik loop naar haar toe "Wat zie je er verwilderd uit! Ga maar naar Zayn die wacht" zeg ik hoofdschuddend. Die meid gaat nog ooit echt te laat worden. Ik zucht even en loop naar het kantoortje van Jenny. Ik druk een lange zoen op haar lippen als de deur open gaat "NIALL JAMES HORAN!" Roept een stem, kut Barbara. Barbara trekt me aan mijn arm het kantoor uit "Wat was daar?" Roept ze in mijn gezicht "Barbara je ziet spoken!" Zeg ik "Dat zie ik niet ik zag toch echt dat je Jenny zoende" krijst ze "IK WIL DAT JE NU UIT HET HUIS GAAT!" roept ze "BEST EN JENNY IS TOCH VEEL KNAPPER DAN JOU!" roep ik kwaad. "Best!" Roept ze "Best!" Roep ik terug. Ik ren naar mijn auto en kwaad rijd ik naar Barbara's huis. Ik pak koffers en doe alles wat van mij is in een koffer en rijd weer naar mijn werk. Barbara staat er nog steeds "IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN!" Gaat ze verder "GA DAN WEG EN KOM NOOIT MEER TERUG JE BENT ONTSLAGEN!" Roep ik boos. Dan maar op deze manier. Er dringt nooit wat door bij dat wijf. Jenny staat verschrikt in haar kantoor "Jenny?" Vraag ik zacht "Wil je mijn vriendin zijn? Ik ben verliefd op jou en niet op Barbara, Barbara is troep en jij bent veel knapper aardiger en je hebt ten minste een ziel" zeg ik met een glimlach "Graag" glimlacht ze en ze drukt een kus op mijn lippen.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu