Jenny Grammar pov.
Ik steek de sleutel in het slot en draai hem open. Met een zucht loop ik naar binnen. Ik gooi mijn tas en jas op de kapstok.
Ik loop door naar de keuken waar ik wat te drinken pak. Ik ga aan tafel zitten en drink mijn glas leeg.
Wat was dit een zware dag zeg, veel papier werk en Barbara die steeds maar kwam zeuren, ughh.
Ik voel mijn telefoon in mijn zak trillen, snel pak ik hem en neem op.
"Met Jenny." zeg ik. "Hey, met Niall. Ik had een vraag je." zegt Niall aan de andere kant van de lijn.
"Hey, vraag maar." zeg ik. "Nou euhm... Ik had vandaag een beetje ruzie met Barbara enuh nu laat ze me niet meer in huis...." zegt Niall. Ik moet zacht lachen. "En je hebt geen sleutel?" vraag ik. "Nou die ben ik dus kwijt..." zegt Niall.
Ik moet lachen. "Je bent de slimste niet zeker?" vraag ik. "Nee, niet echt maar..." "Ja is goed, je mag komen." maak ik Niall zijn zin af.
"Dankjewel, dan kom ik. Tot zo" Niall hangt op.
Ik loop naar boven en kleed me om in een joggingbroek en een oversized shirt.
Ik ga naar de badkamer en haal mijn make-up eraf, niet dat ik veel op had maar okay.
Ik ga weer naar beneden en ga in de woonkamer op de bank zitten.
Even later gaat de deurbel, ik sta op en open de deur waar Niall staat.
Is het raar dat ik mijn baas best wel knap vind?
Jenny zet het uit je hoofd, hij gaat binnen kort trouwen. Je maakt geen kans.
"Kom binnen." ik laat Niall binnen.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanficDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.