62

122 3 0
                                    

Jenny Grammar pov
Ik kan het niet geloven, eindelijk is de dag dan aangekomen.
Ik sta in mijn prachtige jurk voor de spiegel, mijn haar en Make-up is al gedaan.
Op dit moment kan ik mezelf niet gelukkiger wensen. Binnenkort word ik moeder en vandaag ga ik trouwen met de knapste man die ik mezelf maar kan wensen.
Er word op de deur geklopt en Lauren komt binnen gelopen. "Hey Lau, je ziet er echt prachtig uit." groet ik haar, ze heeft een hele mooie jurk aan die haar ook nog eens fantastisch staat...
"Thanks. Jij ziet er ook prachtig uit." Lauren gaat naast me staan. "Ik hoop dat Luke het mooi vind..." zegt Lauren.
"Zelf al draag je een vuilniszak zou hij je knap vinden." zeg ik, ik kijk Lauren aan met een glimlach.
"Dankje, je bent echt de beste vriendin ooit. En ik weet zeker dat Niall je oogverblindend vind." zegt Lauren.
We zitten samen te praten, we moesten wachten tot we in kar met paarden ervoor naar het strand werden gereden waar de bruiloft plaats vind.
"Weten jullie al of het een jongen of meisje is?" vraagt Lauren. "Ik wil het nog niet weten, pas als ie geboren is." antwoord ik met een glimlach. "En Niall? Die wil het vast weten?" vraagt Lauren. "Ja, klopt. Maar hij accepteert mijn beslissing." antwoord ik.
Er word op de deur geklopt, onze moeders komen binnen gelopen. "Ow jullie zien er prachtig uit!" mijn moeder geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. "Dankje mam." glimlach ik.
"Hoe gaat het met het kindje?" vraagt mijn moeder.
"Goed, het groeit goed en is gezond." antwoord ik. "Maar waar we eigenlijk voor kwamen..." zegt Laurens moeder.
"We komen jullie halen." onze moeders zijn heel opgewonden.
"Zijn jullie er klaar voor meiden?"
En of we dat zijn.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu