42

181 4 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Ik kijk naar Jenny en geef haar een knuffel "je dromen worden werkelijkheid" fluister ik in haar oor. Ik grinnik kort en loop naar Niall "Gefeliciteerd met Jenny en doe wel een beetje rustig aan" zeg ik met een knipoog. Niall knikt "Zal ik doen hoor" grinnikt hij. Ik loop naar mijn kantoor waar Zayn staat "Heey" zeg ik met een glimlach. "Lauren ik vertrouw die Luke niet" zegt Zayn, ik kijk hem raar aan "Zayn je kent hem niet eens en wat bedoel je?" Vraag ik "Lau je bent mijn beste vriendin ik wil je niet kwijt oke" ik knik. Ik loop naar Zayn en knuffel hem. "Alles komt goed oke" Zayn knikt. Ik pak wat papieren en zie dat Amy in de deuropening staat. "Hoi Zayn" zwijmelt ze. "Amy vraag hem gewoon" zeg ik geluidloos, Amy schud haar hoofd. Ik glimlach even "Zayn trek die kleding maar aan" zeg ik wijzend en ik pak mijn camera en standaard. Ik zie dat Amy weg is "Ik moet nog even wat doen Zayn!" Roep ik en ik loop naar het kantoor van Barbara, alles lag er nog. Ik kijk even naar alles en dan hoor ik de deur "LAUREN!" Krijst een stem kut, Barbara. "Wat doe jij hier?!" Roept ze in mijn gezicht. "Ik eh ik" stamel ik, Barbara heft haar hand. Ik knijp mijn ogen dicht bang dat ze me slaat. In plaats van dat aait ze mijn wang en draait de deur op slot. "Jij gaat me helpen om Niall terug te kijken" zegt ze mysterieus.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu