12

226 10 0
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik kijk naar Harry "De kleding lijn van Mr Hemmings is echt goed, we kunnen het kopen" zegt Harry "Hazz je hebt je eigen bedrijf" zeg ik grinnik Harry knikt. Luke komt binnen gelopen "Luke!" Zegt Harry en hij geeft hem een mannelijke knuffel. Ik doe hetzelfde "Over jou kleding lijn" begint Harry "Het is echt goed en we willen het" zeg ik met een grijns. "Dat kan ik verkoop het voor 3 miljoen euro" zegt Luke serieus "2 miljoen" zeg ik "2,5 miljoen" zegt Luke, hij steekt zijn hand uit. Ik schud hem "Deal" zeg ik "En die fotograaf van jou" begint Luke "Lauren?" Vraag ik, Luke knikt "Ze moest rennen voor haar leven" grinnikt Luke "Oh nee Barbara" zucht ik, "Excuseer me jongens" zeg ik en ik sta op en ga met de lift naar beneden "BARBARA!" Roep ik, ze komt onschuldig naar me toe gelopen "Ja lieverd?" Vraagt ze poeslief. "Blijf van Lauren af!" Zeg ik, "Maar zij had de tulpen besteld expres!" Roept ze "Per ongeluk Barbara en je moest thuis blijven!" Zeg ik zuchtend. En ik kijk haar aan. "Barbara ga nu naar huis" zeg ik "Niet voordat ik dat wicht haar nek om gedraaid heb!" Sist ze "Doe maar niet ik heb haar nog nodig voor foto's" zeg ik lachend, Barbara knikt en loopt weg.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu