Luke Hemmings pov
"Goed, Michael laat eens zien wat je hebt." ik loop naar Michael toe, er liggen allemaal papieren op de tafel voor hem.
"Het zijn maar een paar ideetjes en een aantal moeten nog aangepast hebben, maar dan heb je alvast een idee waar ik mee bezig ben." vertelt Michael, ik bekijk de tekeningen.
"Michael, dit is geweldig, je hoeft er niks meer aan te veranderen!" zeg ik als ik de tekeningen bekeken heb.
Michael glimlacht. Die jongen laat me nooit in de steek!
"Dankuwel." zegt Michael. "Geef de papieren aan Calum. Die regelt het verder wel." zeg ik. "Dat zal ik doen." Michael begint alle papieren weer bij elkaar te rapen. Ik verlaat zijn kantoor en loop naar de mijne.
Net als ik zit word er op mijn deur geklopt. "Binnen." roep ik. De deur gaat open en Ashton komt binnen gelopen.
"Wat is er Ashton?" vraag ik. "Ik kom je agenda even bespreken. Voor aankomende week." zegt Ashton, ik wenk dat hij mag gaan zitten.
"Okay. Morgen moet je naar een mode show, van je zomer kleding lijn. Woensdag een vergadering met Styles en Horan. Donderdag heb je een persconverentie en moet je weer naar een modeshow. Vrijdag ga je bij een fotoshoot kijken van jou kleding. En de rest van de week heb je vrij." vertelt Ashton, ik knik. "Okay. Van wie is die fotoshoot, welk model?" vraag ik. "Volgens mij Zayn Malik." antwoordt Ashton.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanficDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.