Jenny Grammar pov
"Hallo." ik kijk op van mijn werk. Die ene Barbara staat voor mijn bureau.
"Hallo?" zeg ik onzeker. "Wat is je naam ook al weer?" vraagt ze. "Uhm Jenny." antwoord ik. "Jenny, luister goed want ik vertel het je maar een keer." Barbara gaat op mijn bureau zitten.
"Zoals je maby al weet zijn Niall en ik verloofd en binnenkort gaan we trouwen. Dus als ik jou was zou ik maar met je vieze klauwen van hem af blijven. Hij is van mij en het lukt je niet om hem van mij aftepakken." zegt Barbara.
"Ik zie niet in waarom je mij dit vertelt." zeg ik en ga verder met mijn werk.
"Ik zeg het je zodat je geen rare dingen in je hoofd gaat halen. Dat Laur-schepsel denkt ook l dat Niall haar leuk vind of wat dan ook." zegt Barbara. "Als je zo zeker bent van jullie relatie, als je zegt dat je bent, waarom twijfel je dan?" vraag ik.
"Ik twijfel helemaal niet!" zegt ze boos, ze staat op van mijn bureau.
"Ik ga er voor zorgen dat jij hier niet lang meer werkt!" sist ze, ze gooit de vaas bloemen die op mijn bureau staan om en verlaat dan mijn kantoortje.
Zo snel als ik kan pak ik alle papieren van mijn bureau en zorg dat ze niet nat worden.
Met een zucht raap ik de scherven bij elkaar. En ja hoor, natuurlijk moet ik me eerst weer drie keer snijden. Ik gooi de scherven in de prullenbak. En verlaat dan mijn kantoor opzoek naar plijsters want het bloed behoorlijk.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.