Luke Hemmings pov
Ik ben blij dat Niall mijn lijn kopen wil, eigenlijk koopt hij mijn lijn altijd, zijn modellen dragen het en Harry brengt ze uit op magazines. we zijn een soort trio, zo zou je dat kunnen noemen.
Heel soms verkoop ik mijn lijn aan iemand anders. Maar dat ik maar heel soms, eigenlijk bijna nooit.
"De foto's komen uiterlijk zaterdag." zegt Niall. "Okay. Dat is mooi optojd. Het magazine komt maandag uit." zegt Harry, we knikken allebei.
"NIALL!" zijn verloofde Barbara komt de zaal binnen gelopen.
Niall zucht. "Wat is er nu weer?" vraagt hij. "Die Jen dinges heeft mij expres iets aangedaan!" roept ze. "Omdat ze jaloers op me is. Want ik ben veel knapper en jij bent mijn verloofde." zegt Barbara, ze heeft een heel klein sneetje op haar vinger, het bloed amper.
"Ik zal wel even met haar praten zo. Ik ben nu druk bezig met een vergadering." zegt Niall.
Er word op de deur geklopt. "Ni-" Lauren stopt midden in haar zin wanneer ze Barbara ziet.
"Lauren. Je weet dat ik midden in een vergadering zit." zegt Niall.
"Ja sorry, dit was echt belangrijk. Maar ik vertel het straks wel." ze verdwijnt weer, ze is bestwel mysterieus, daar houd ik wel van. Na heel wat gezeur gaat dan ook Barbara weg.
"Sorry voor deze rommelige vergadering jongens." verontschuldigt Niall zich als we klaar zijn.
"Geeft niet. We snappen het." zegt Harry waarop ik instemmend knik.
"Ik zie je vrijdag weer. Rond een uur of drie toch?" vraag ik. "Ja, tot vrijdag. Bye Hazza." groet hij ons. "Ik ga maar eens kijken wat Lauren te vertellen had." zegt hij nog voordat Harry en ik in de lift stappen op weg naar beneden.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanficDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.