43

178 4 0
                                    

Luke Hemmings pov
Ik stap mijn auto uit. Lauren had me gebeld omdat ze klaar was met haar werk.
Amy zit achter de receptie. "Ah, Luke. Wat doe jij hier? Voor zover ik weet had je geen afspraak met Niall." zegt Amy. "Klopt, ik ben hier niet voor Niall. Zeg kan je me vertellen waar Lauren is?" vraag ik. "Als het goed is in haar kantoor. Maar dat weet ik niet zeker." antwoordt Amy ik knik en loop richting Lauren haar kantoor.
Als ik het hoekje om wil lopen zie ik Barbara staan, samen met Lauren.
Ik blijf staan en bespied ze.
"Heb je al nagedacht?!" sist Barbara. "Barbara, ik ga jou hier echt niet mee helpen. Daarvoor mag ik jou te min." zegt Lauren. "Je hoeft hiervoor mijn vriendin niet te zijn! We moeten die Jenny gewoon aan de kant ruimen!" sist Barbara. Wat, dat ga je toch niet menen?
Ik loop naar de twee toe. "Barbara laat Lauren met rust. Jij hebt hier niks te zoeken, je bent ontslagen, weet je nog?" vraag ik.
"Jij hebt hier net zo min iets te zoeken, of niet soms?" vraagt Barbara. "Ga hier weg en laat Lauren met rust." zeg ik.
"Ik krijg jou nog wel Estrada." sist Barbara en loopt weg.
"Gaat het?" vraag ik aan een als Barbara weg is.
"Ja, gaat wel. Ik maak me nu al zorgen om haar wraak plan." zegt Lauren.
"Het komt goed, zolang ik leef over komt jou niks." ik druk mijn lippen teder op de hare.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu