06

331 15 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Ik zet de camera klaar, ik loop naar Niall "Meneer u had me geroepen?" Vraag ik en ik steek met mijn hoofd om de hoek van de deur "Ja Lauren, Amy is ziek dus jij moet de nieuwe secetaresse in ontvangst nemen" zegt Niall, ik knik. Amy was ziek wat sneu. "Hoe laat komt ze?" Vraag ik "9 uur" zegt Niall, "Hoe gaat het met uw bruiloft?" Vraag ik, "Goed veel stress" zegt Niall ik kijk even op de klok "Ik ga haar in ontvangst nemen" zeg ik met een glimlach "Is goed leid haar ook rond" zegt Niall die wat papieren goed legt. Ik loop weg naar de bali en ik kijk naar een blond meisje die binnen loopt. "Hoi!" Zeg ik vrolijk. Het meisje kijkt op "Ben jij Amy?" Vraagt ze, ik schud mijn hoofd "Nee ik ben Lauren de fotograaf" zeg ik met een grinnik "Welkom in de busnis" zeg ik met een glimlach. Ik kijk even het meisje aan "Hoe heet je?" Vraag ik "Jenny" zegt ze zacht. "Wees niet zo verlegen! Je kan hier haast doen als of je thuis bent!" Zeg ik met een grinnik. Ik haal een hand door mijn haar. "Kijk hier worden fotoshoot's gehouden en soms roep ik je hoor" zeg ik met een grinnik. "Kijk hier mag jij zitten, bij het kantoor van Meneer Horan" zeg ik, "Oh ja een regel Niall moet je altijd Meneer Horan noemen en binnenkort Meneer Palvin als het huwelijk door gaat" ik fluister het laatste. Ik kijk haar aan "Dat meisje dat gister bij je binnen stormde is zijn verloofde ze is echt boos op me" zeg ik "Ik had per ongeluk tulpen besteld" zeg ik met een samen getrokken gezicht "Ik moet die fout nooit meer maken ze had me een keer geslagen omdat ze dacht dat Niall vreemd ging" zeg ik zuchtend.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu