63

131 4 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Glimlachend staar ik naar mijn moeder die bijna staat te huilen. "Lauren, ik ben zo blij voor je. Dat je nu eindelijk de ware gevonden hebt, na al die jaren." zegt mijn moeder en veegt een traan van haar wang. "Nu niet overdrijven mam." grijns ik.
"Ik overdrijf niet." zegt mijn moeder. "Mam, dat doe je dus wel." zeg ik.
"Meiden zijn jullie klaar?" vraagt Mevrouw Grammar. Jenny en ik knikken. "Goed, dan gaan wij nu." zeggen onze moeder tegelijk, wat Jenny en mij doet lachen.
Onze moeders helpen ons nog even met het instappen in de kar die word gestuurd door een vriendelijk man.
Onze moeders gaan met de auto naar het strand.
"Ik heb er zo veel zin in!" zegt Jenny. Ik moet zacht lachen. Een paar maanden geleden was ik bang dat Niall zou trouwen met die heks, maar nu, nu ben ik heel erg blij voor hem. Dat hij gelukkig gaat worden met het meisje waar hij echt van houd.
"Ik ben benieuwd hoe de jongens eruit zien." zegt Jenny. "Waarschijnlijk hebben ze een pak aan, dus onweerstaanbaar." grinnik ik. "Ik denk het ook." stemt Jenny mee.
Ondertussen rijden we al langs de kust, we zijn zo bij de plek waar we moeten zijn.
In de verte zie ik de mensen al zitten. Mijn hart slaat een sprongetje over wanner ik Luke zie, hij is zo knap.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu