49

144 4 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Ik ren naar Zayn zijn huis. Mijn zicht is bijna weg met tranen. Ik bel aan en de deur gaat gelijk open "Lauren?" Zegt Zayn verbaasd. Ik knik en barst nog harder in huilen uit. Zayn neemt me in zijn armen en doet de deur dicht. Ik glimlach zwak "Luke zoende met Barbara" zeg ik huilend "Hij is je tranen niet waard" zegt Zayn en hij slaat zijn armen om ons heen. "Ik had naar je moeten luisteren!" Zeg ik nog huilend. Ik sluit mijn ogen "Lauren je moest doen wat goed voelde en je vertrouwde Luke daar kan je niks aan doen" zegt Zayn met een zwakke glimlach. "Nee Zayn zeg wat je echt denkt" zeg ik met een zuchtje "Je had opzich naar me kunnen luisteren maar ik weet dat je koppig bent" zegt Zayn met een lichte grinnik. Ik kijk hem even woedend aan maar zucht dan "Je hebt gelijk, laten we wat gaan doen ik wil Luke gewoon vergeten" zeg ik met een zuchtje. Zayn knikt en hij hij tilt me op en legt me op de bank. Hij zet de tv aan en doet netflix aan. Ik ga tegen Zayn aan liggen. Na een tijdje val ik bijna in slaap. "Zayn ik ga slapen" zeg ik met een glimlach. "Okey Lau" zegt Zayn, onze hoofden komen dichterbij en Zayn drukt zijn lippen op die mijne. Ik schrik en laat snel los. De bel gaat en ik schrik nog erger "Doe maar alsof je slaapt" zegt Zayn. Ik knik en sluit mijn ogen. Zayn loopt naar de deur en opent hem "Wat doet Lauren hier?!" Hoor ik de stem van Luke. Shit "Jij blijft van mijn meisje af!" Roept Luke "Gast ik heb niets gedaan" zegt Zayn kalm. Hoe kan hij zo kalm blijven?

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu