32

181 6 0
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik zie Lauren aan de kant staan met haar camera, waarom zou Luke dat willen weten? Ik haal evem mijn schouders op en ga zitten naast Luke. Barbara komt aan de andere kant van mij zitten "Barbara ik kom vanavond niet bij je, je moet nog even afkoelen" zeg ik. Ze zucht en staat op en loopt weg. Ze moest tot slot omkleden. "Opschieten Barbara je hebt niet alle tijd" zegt Lauren geïrriteerd. "Jenny kom hier maar" zeg ik en ik klop naast me. Ze gaat zitten "Vanavond blijf ik bij je als het goed is" zeg ik met een glimlach "Is goed hoor" zegt ze met een glimlach. Barbara komt met een witte jurk aan zetten en Lauren tikt wat in op haar computer en op het groene scherm komen allemaal kangaroes tevoorschijn, ik schiet in de lach dit is echt een gode zet van Lauren. Ze maakt allemaal foto's en dan veranderd het scherm met allemaal sumoworstelaars erbij op. Nu begin ik harder te lachen en Barbara kijkt woedend. Toch blijf ik door lachen. "Goed gedaan Lauren" fluister ik, Luke lacht ook en stoot me aan "Lauren heeft humor" glimlacht hij "Je bent verliefd" fluister ik, hij schud zijn hoofd "Nee" zegt hij, "Je hebt een twinkeling in je ogen bro ontken het niet" zeg ik "Nee ik ben op iemand anders" zegt hij snel. "Oke" zeg ik wantrouwend, Luke is verliefd op Lauren daarom vroeg hij dat.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu