22

199 9 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V
Ik leg het stapeltje papieren goed en kijk op mijn horloge. Het is al 1 uur in de nacht. Ik wrijf in mijn ogen en zet het licht uit. Ik loop langs alle kantoren om te kijken of het licht uit staat als ik tegen iemand aan bots "Luke!" Zeg ik geschrokken "Het is 1 uur wat doe je hier?" Sis ik zacht. "Ik kwam hier voor jou" zegt Luke zachtjes. Ik knik "Ja vast, ik ga naar huis" zeg ik en ik loop weg. Luke hoor ik zuchten en hij rent voor me "Oke tot morgen dan" zegt hij zacht hij loopt naar buiten en ik sluit de deur. Ik doe hem op slot en loop naar mijn auto. Ik rijd naar huis en haal een hand door mijn haar. "VERDOMME!" Gil ik. Als mijn auto niet wil starten. Ik stap uit en begin te lopen, het begint keihard te regenen "Fijn" mompel ik. En dan woon ik nog wel een uur van mijn werk af. Ik haal een hand door mijn natte haar, op zulk soort momenten haat ik mijn leven. Ik loop stevig door en na twee en een half uur kom ik eindelijk bij mijn huis. Trillend open ik de deur. Ik loop langzaam naar binnen en ik adem diep in en uit. Ik sluit de deur achter me en ik loop in een rechte lijn naar de badkamer. Ik doe alles uit en ga onder de douche staan wanneer ik alles uit heb.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu