56

131 4 0
                                    

Luke Hemmings pov
Ik ben zo blij dat Lauren ja heeft gezegd, echt waar, op dit moment kan ik me niet gelukkiger wensen.
Ik klop op de deur van Niall's kantoor.
"Hey Luke!" groet Niall me, hij klapt zijn laptop dicht, staat op en loopt naar me toe.
"Hey Niall." ik glimlach naar hem. "Wat brengt jou hier?" vraagt Niall. "Ik moet je iets vertellen." zeg ik.
"Vertel." zegt Niall, hij kijkt me afwachtend aan.
"Lauren en ik gaan trouwen." gooi ik er na een tijdje uit.
"Meen je dat?" vraagt Niall, ik knik. "Maar ik dacht dat jullie ruzie hadden." zegt Niall verbaasd.
"Dat is opgelost, gelukkig." zeg ik, met een glimlach.
"Waarom hadden jullie ruzie?" vraagt Niall. "Barbara." antwoord ik.
"Dat wijf kan ook nooit ophouden!" sist Niall.
"Ik ben echt blij dat jullie weer samen zijn en zelf gaan trouwen!" zegt Niall, ik glimlach. "Ik ben blij dat jij blij voor ons bent." ik geef hem een mannelijke knuffel.
"Ik kan het jullie moeilijk verbieden en trouwens, jullie zijn een leuk stel." Niall geeft me een knipoog.
"Maar zeg eens, hoe gaat het tussen jou en Jenny?" vraag ik, we gaan zitten.
"Goed, beter dan ik in de eerste instantie had gedacht." antwoordt Niall, hij zucht. "Wat valt er dan te zuchten?" vraag ik. "Ik weet het niet. Het is Barbara gelukt jullie uit elkaar te halen, voor heel even, wat zou ze dan wel niet gaan doen om Jenny en mij uit elkaar te halen?" ik hoor dat Niall erg bezorgd is.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu