Luke Hemmings pov
"Lauren kom je?!" roep ik naar boven. "Ja kom al!" Lauren komt haar kamer uitgelopen en ze rent van de trap af. Ze geeft mij een kus en pakt haar jackje.
"Zou je dat wel naar werk aan doen?" vraag ik. "Hoezo niet?" Lauren kijkt naar haar kleding. "Is het niet een beetje te kort..?" vraag ik. "Valt wel mee. Het is warm weer hoor." zegt Lauren. "Okay, als jij het zegt." samen Lauren loop ik naar mijn auto. "Je hoeft me echt niet elke dag te brengen." zegt Lauren. "Het is geen probleem, ik rijd langs jouw werk en ik moet toch ook naar mijn eigen werk. Ik moet ook nog iets aan Niall door geven dus..." zeg ik en start de auto.
"Je belt me weer als je klaar bent?" vraag ik en loop samen met Lauren het gebouw is. "Ja, dat doe ik." Lauren geeft me een kusje.
"Tot vanavond." zeg ik, ik loop richting Niall's kantoor maar voor ik op de deur van zijn kantoor kan kloppen pak iemand me bij mijn pols en draait me om.
"Barbara." zeg ik een tikkeltje verbaasd. "Hey Lukie." zegt ze. Okay dit belooft niet iets goed, als ze me zo noemt...
"Wat wil je?" vraag ik bot. "Dat lijkt me toch wel duidelijk..." zegt ze. "Wraak."
"Op mij?" vraag ik. "Natuurlijk niet, op die vriendin van je duh." zegt ze op zo'n duh toon.
"Ik zie niet zo goed in wat je dan bij mij doet." zeg ik, ik sta tegen de muur, zonder dat ik het echt door had.
"Kijk daar is ze." zegt Barbara en wenkt naar Lauren die in de gang staat, ze kijkt naar ons. Maar voor ik iets kan zeggen of doen, drukt Barbara haar lippen op de mijne. Ze pakt mijn handen en legt ze rond haar heupen.
Het lukt me Barbara van me af te drukken, ik draai me om naar Lauren die er nog steeds staat.
"Laur, ik-" "Hoe kon je Luke? Na alles, hoe?" vraagt Lauren met tranen in haar ogen. "Lauren ik kan het uitleggen." zeg ik en loop naar haar toe. "Ik hoef je domme excuses niet!" roept Lauren en rent weg. "Lauren wacht!" ik wil achter har aan rennen maar hoor Barbara lachen.
"Jij bent echt ziek." zeg ik en ren dan achter Lauren aan.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.