24

198 8 1
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik rijd naar Jenny haar huis en glimlach licht. Jenny was eigenlijk veel knapper dan Barbara. Ik bel aan en de deur gaat open "Hoi" glimlach ik, Jenny haar wangen worden licht roze ik grinnik. Ik loop naar binnen "Jenny je hebt echt een heel leuk huis!" Zeg ik met een glimlach "Dankje" zegt ze. Ik ga voor haar staan voor 2 minuten staan we zo. Langzaam kom ik naar voren met mijn gezicht en mijn lippen komen terecht op de mooie zachte lippen op die van Jenny. Na een paar minuten laat ik los, Jenny wordt rozig "Je bent schattig als je bloost" zeg ik. "Zullen we een film gaan kijken?" Vraagt Jenny om van onderwerp te veranderen "Is goed welke heb je?" Vraag ik "Ik heb horror, Comedy en Romantisch oh ja en actie" zegt ze "Heb je Maleficent?" Vraag ik, Jenny knikt "Die is goed" zegt ze terwijl ik nog niets gevraagd heb. Ik ga zitten en Jenny loopt weg. Ze komt terug gelopen met een paar zakken chips en popcorn. Ze pakt een deken en doet de film erin. Ze gaat wat van me af zitten op de bank en ik trek haar tegen me aan. Zo ligt ze tegen mij aan, ik voel de warmte van haar lichaam door mijn kleding. Jenny doet de deken goed dat ik er ook onder lig. Ik druk een klein kusje op haar wang.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu