Niall Horan pov
Er word op mijn deur geklopt, langzaam gaat ie open en er verschijnt een meisje in de deuropening.
"Hallo." zegt ze verlegen. Ik kijk even snel op mijn computer. Owh ja een sollicitatie gesprek.
"Je bent hier zeker voor het sollicitatie gesprek." zeg ik en sta op. Ze knikt en loopt naar me toe. Ik steek mijn hand naar haar uit. "Niall Horan." stel ik mezelf voor. "Jenny Grammar." zegt ze, ik ga zitten en wenk dat ze op de stoel tegen over me kan gaan zitten wat ze ook doet.
"Dus, Jenny. Waarom wil je dit werk doen?" vraag ik, waar komt ze eigenlijk voor solliciteren?
"Nou, ik ben heel klant vriendelijk. En goed in onderhandelen en dingen regelen." antwoordt ze. Oh ja, mijn assistent.
Ik knik. "Heb j-"
"NIALL!" Barbara komt mijn kantoor ingelopen. Ik zucht. "Niall, iemand heeft tulpen bestelt en ik ben allergies voor tulpen. Bovendien had ik om Anjers gevraagd." Barbara haar ogen vallen op Jenny. "Wie is dat Ni?" vraagt ze meteen. Ik zucht en haal een hand door mijn haren.
"Barbara, ga maar naar huis. Het is een stresvolle dag voor je geweest. Je kunt beter wat rusten." zeg ik.
"Ik gestresd?!" vraagt ze beledigd. Maar ze kijkt me met zo'n blik aan van ja-je-hebt-helmaal-gelijk-ik-ben-zo-gestresd.
"Ik ga niet, voor en me vertelt wie die meid is. Je bedriegt me toch niet met zo'n stijlloos meisje. Ze draagt amper make-up." zegt Barbara en gaat met haar handen over elkaar staan.
"Ze is gewoon een medewerker." zeg ik. "Een medewerker? Ik heb haar nooit gezien anders." zegt Barbara. "Maar ik-" ik onderbreekt Jenny.
"Ik heb haar net aangenomen." zeg ik. Jenny kijkt me met een glimlach aan. Hoe kan ik haar niet aannemen, ze is geweldig!
"Zonder met mij te overleggen?!" roept Barbara.
"Barbara. Ga naar huis. Ik zorg dat je je bloemen krijgt. Rust uit en dan zie ik je morgen weer." zeg ik met een zucht. Ze blijft nog even staan maar gaat dan toch weg.
Soms vraag ik me wel af waarom ik met haar verloofd ben...
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.