Lauren Estrada P.O.V.
Ik haal een hand door mijn haar en maak foto's van Zayn en Jenny. "Jullie zijn klaar" zeg ik na een tijdje. Ik geef Jenny een knuffel en Zayn een knuffel en een kus op zijn wang. "Lauren Lauren! Er is een bos bloemen voor j-" roept Amy "Heey Zayn" zegt ze zwijmelend. Ik grinnik even "Ik ga wel kijken" zeg ik. Ik loop naar de receptie en ik zie een bos bloemen staan in een vaas. Ik til het op en breng het naar mijn kantoor, ik pak het briefje -Voor de mooiste en geweldigste vrouw xL- ik glimlach bij het lezen en ik laat het staan op het hoekje van mijn bureau. Luke komt binnen gelopen "Je bloemen zijn echt mooi" zeg ik met een glimlach. Ik geef hem een knuffel "Ik heb een vraag Lauren" vraagt Luke "Vraag maar raak" zeg ik en ik ga achter mijn bureau zitten. "Wat is er gebeurd in je verleden dat je me niet vertrouwd?" Vraagt Luke. Ik slik even "Nou ehm" aarzel ik. "Ikhadvroegereenbestevriendinendiewasverliefdenzekreegeenvriendjeendiezoendemijentoenpleegdezezelfmoord" ratel ik snel "Kan je het nu wat rustiger zeggen?" Vraagt Luke die het niet gevolgd heeft. "Mijn vriendin was verliefd op haar crush hij vroeg haar zij helemaal blij en tijdens een feest heeft ie mij gezoend, ze kwam erachter en pleegde zelfmoord door dat is mijn vertrouwen weg" zeg ik zuchtend. Ik vind het zo jammer van Alissa.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.