41

183 5 0
                                    

Jenny Grammar pov
Ik kan niet geloven dat ik Niall nu officieel mijn vriendje mag noemen. Ergens heb ik nu een schuldgevoel, tegenover Barbara. Het mag dan wel uit zijn tussen die twee maar ze waren wel bijna getrouwd.
"Jen, wat is er?" vraagt Niall, die opmerkt dat ik een beetje afwezig ben.
"Niks, ik.... Ik vind het gewoon een beetje zielig voor Barbara." antwoord ik, ik haal zuchtend een hand door mijn haren heen.
"Maak je maar geen zorgen om haar, die heeft over een paar weken een nieuwe vriend hoor." zegt Niall.
"Okay, maar alleen omdat jij het zegt." zeg ik en druk een kus op Niall zijn lippen.
Iemand klopt op de deur. "Niall, ik hoorde dat Barbara ontslagen is?" vraagt Lauren, ze kan een glimlach niet onderscheiden.
"Ja dat klopt." antwoord Niall. "Eindelijk zag je in wat voor een kreng het werkelijk wel niet is." zegt Lauren opgelucht. "Hey hey, rustig aan jij." zegt Niall die moet grinniken.
"Maar wacht, we hebben wel een probleem. Wie word nu het nieuwe hoofd van H-Magazine?" vraagt Lauren.
"Jenny, zou jij dat willen?" vraagt Niall. "Meen je dat? Maar ik ben toch geen model?" vraag ik. "Dat hoehoeft ook niet, je bent knap genoeg. Als je er maar voor zorgt dat je niet een kreng word." zegt Niall.
"Dat nooit." lach ik. Samen met Niall en Lauren loop ik naar een fotoshoot van Zayn en natuurlijke is Amy er ook.
"Jongens, ik wil jullie even wat mededelen." begint Niall. "Barbara is vanwege een paar omstandigheden ontslagen en vanaf nu word Jenny het hoofd van H-Magazine." maakt Niall zijn zin af.
Ik hoor verschildende "Yes!"
"Ik had dit veel eerder moeten doen" zegt Niall en drukt zijn lippen op de mijne.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu