Jenny Grammar pov
Ik zit gezellig met Niall in het parkje, te picknicken tot mijn telefoon afgaat.
Ik pak mijn telefoon, het is een onbekend nummer. Ik klik het weg. "Moet je niet opnemen?" vraagt Niall. "Nee, ik ga ons moment niet verpesten. En het was een onbekend nummer dus ja." antwoord Ik en stop mijn telefoon weer in mijn zak.
Zullen we verder?" vraagt Niall na een tijdje. "Waar heen?" vraag ik. "Dat is een geheim." Niall staat op en trekt mij ook omhoog. We lopen weer naar ee auto, voor ik instap blinddoekt Niall me.
"Moet dat nou echt?" vraag ik. "Ja, zo blijft het een geheim." antwoordt Niall hij start de auto.
"Maar ik vind het dus gewoon niet leuk om geblinddoekt te worden." zeg ik.
"Rustig we zijn er zo." zegt Niall.
Na een tijdje zijn we er. Niall stapt uit en helpt mij met uitstappen.
Hij leid me ergens naar toe. Op een gegeven moment maakt hij de blinddoek los ik sta voor een prachtig meertje, waar je met bootjes in kan varen.
Het uitzicht is prachtig. "Kom je mee schoonheid?" vraagt Niall, hij pakt mijn hand en loopt naar een bootje toe.
We stappen in. "Niall, mag dat wel zomaar?" vraag ik. "Rustig, ik heb al betaalt hoor." grinnikt Niall.
We varen het meertje op. Midden op het meertje stopt Niall met roeien.
"Niall het is echt prachtig." zeg ik en kijk om me heen. "Maar niet zo prachtig als jou." Niall buigt wat naar me toe. "Ik houd onzettend veel van je. Een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen." Niall overbrugt de laatste centimeters tussen ons en drukt zijn zachte lippen op de mijne.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanficDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.