10

254 9 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Ik open mijn ogen en gaap kort. Ik ga staan en trek een neon geel rokje aan met een zwart klein topje zonder bandjes. Ik loop naar beneden en doe mijn haar in een staart. Ik pak een bakje en doe er wat choco schelpen in met wat melk. Ik ga aan de bar zitten en pak de stapel papieren erbij, gister was ik te moe om nog wat te funcioneren. Ik pak de eerste pagina en lees hem door. Ik zucht even en zet even wat dingen er neer. Zo doe ik dat bij alle papieren en leg alles weer op een stapeltje op alfabetische volgorde. Ik stop er een lintje om heen en doe ze in mijn tas. Ik doe nog wat andere spullen erin. Ik doe mijn camera om de nek en loop naar de gang. Ik doe mijn lange jas aan, ik doe mijn Dr. Martens aan en loop naar mijn auto. Ik stap in en rijd naar mijn werk. Ik loop naar binnen en doe mijn schouder tas goed. Ik klop op het kantoor van Niall "Kom binnen" hoor ik een stem, Niall is moe alweer. Ik loop naar binnen "Niall je bent moe" zeg ik en ik leg de stapel papieren op zijn tafel "Barbara blijft maar zeuren" zucht hij. Ik grinnik, Niall vertrouwde me bijna alles toe. Ik geef Niall een knuffel "Nog even dan is alle stress voorbij" zeg ik en ik loop naar mijn kantoortje. Ik pak de standaard van de camera. En loop naar de kamer waar Zayn zo heen komt. Ik zet alles klaar en zie dat Zayn binnen komt "Hey Zayn" zeg ik en ik geef hem een knuffel, "Je kleding ligt klaar" zeg ik en ik stel onder tussen de camera in.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu