30

187 5 0
                                    

Lauren Estrada P.O.V.
Ik schrik even en loop naar achter "Luke dit kan niet!" Zeg ik geschrokken. Ik open de deur en loop naar de kantine, hoe moest ik hier nu mee omgaan? Ik kon geen jongens vertrouwen alleen Niall maar die kende ik al heel lang. Ik haal een hand door mijn haar en ik ga op een stoel zitten in de kantine. Doelloos staar ik voor me uit. Ik beschouwde Luke als collega omdat hij een goede vriend van Niall is. Ik heb er nooit wat achter gezocht. En met mijn verleden vertrouw ik hem niet. Ik zucht even, ik vind Luke leuk maar ik ben bang dat dit gewoon een spel is. Ik loop naar mijn kantoor waar Luke nog steeds in staat "Lauren ik wilde je niet afschrikken" zegt Luke. Ik schud mijn hoofd "Het is oke" zucht ik zacht. Luke pakt mijn hand en drukt weer een lange kus op mijn lippen, ik zoen hem zachtjes terug. Ik laat snel los "Luke dit kan niet, straks wordt ik nog ontslagen en dan heb ik geen werk meer en da-" ik kan niet uitpraten want Luke zoent me weer "Dan regel ik wel wat bij Niall hij ontslaat je echt niet zomaar" zegt Luke "Barbara wel" zucht ik "Niet luisteren naar die feeks niemand is blij met haar alleen Niall wel ookal betwijfel ik dat" zegt Luke mompelend. Ik grinnik zachtjes en Luke slaat zijn armen om mij heen "Laten we lunchen" zegt hij, ik schud mijn hoofd "Ik heb genoeg werk te doen en ik moet nog Barbara fotograferen ookal kan dat wel even wachten" zeg ik zuchtend. Ik vertrouw Luke niet ookal lijkt hij op zo'n prins.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu