Lauren Estrada P.O.V.
Ik open mijn ogen en glimlach naar Luke. We hadden net geluncht en nu waren we bij hem. Ik druk een klein kusje op zijn ontblote borst. Ik glimlach tegen zijn buik aan. "Hoi Lauren" zegt Luke een beetje hees "Hee babe" glimlach ik en ik druk een kus op zijn lippen. Luke slaat zijn armen om mij heen en ik glimlach breed. Ik sta op en bedek mijn ontblote lichaam met de deken van Luke zijn bed. "Lauren nog een ding ik denk dat Niall dit niet te weten mag komen" zegt hij met een grinnik "Natuurlijk mag Niall dit niet weten" zeg ik lachend. Ik leg mijn hand even op mijn voorhoofd. Ik ben dronken geweest ik heb een lichte kater. Ik loop naar Luke en plof boven op hem, "Ik moet eigenlijk naar mijn werk" zeg ik met een licht zuchtje "Eigenlijk wel" zegt Luke grinnikend "Je kleding ligt ergens op de grond of beneden" grinnikt Luke. Ik pak een oversized shirt van Luke en loop rond "Luke het is niet leuk!" Zeg ik lachend. Ik kan mijn kleding nergens vinden boven. Ik ren naar beneden en zie nergens mijn kleding liggen, alleen een; bh, onderbroek en een kort broekje. Ik doe het shirt uit en doe mijn bh en onderbroek aan. Ik doe het shirt erover en trek het korte broekje aan ik doe het shirt erin en pak de vans van Luke die te groot zijn. "Kan je me brengen?" Vraag ik en ik zie mijn schoenen liggen die ik aan trek. "Ja hoor" zegt Luke die me optild.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
Fiksi PenggemarDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.