Jenny Grammar pov
Samen met Niall loop ik het gebouw uit. Hij loopt mee naar mijn fiest. "Ben jij van plan elke dag op de fiets naar je werk te gaan?" vraagt Niall. "Ja, dat kan toch?" vraag Ik. "Ja, maar ga je niet liever met de auto?" vraagt Niall. "Die heb ik niet..." zeg ik mijn wangen kleuren rood.
"Je hebt geen auto?" Niall staat op het punt in lachen uit te bartsen. "Waarom niet?" vraagt Niall. "Ik heb niet eens een rijbewijs..."
"Wil je anders dat ik je een lift geef naar huis?" vraagt Niall. "Nee dat hoeft niet. Mijn fiets functioneert nog." lach ik. "Zeker?" vraagt Niall. Ik knik. "Tot morgen dan maar." Niall draait zich om en loopt naar zijn auto. "Doei." zeg ik nog.
Ik stap op mijn fiets en merk dan dat mijn band lek is. Fuck!
Ik kijk naar de band maar heb dus echt geen verstand van banden plakken en stuff.
Er rijd een auto langs en stopt naast me, ik op en Niall's hoofd komt tevoorschijn vanuit het raampje.
"Toch maar wel een lift?" hij grijnst. Ik glimlach.
Niall helpt me mijn fiets in zijn kofferbak te doen en dan rijden we samen weg.
"Ik vraag me af hoe ik morgen weg moet komen. Ik kan dus echt niet banden plakken." zeg ik. "Ik kan zo wel even voor je kijken." zegt Niall. "Uhm ja graag.."
"Hier is het." zeg ik als mijn huis tevoorschijn komt. Niall stopt de auto. We halen mijn fiets uit zijn kofferbak en nemen hem dan mee naar mijn schuurtje die in de achtertuin staat. "Je hebt een mooi huis." zegt Niall die via de ramen naar binnen kijkt. "thanks. Het is niet heel speciaal hoor." ik loop het schuurtje in en pak het spul waar je je banden mee kan plakken.
"Woon je hier alleen of met een vriend?" vraagt Niall.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictieDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.