36

186 7 0
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik zucht ik ging niet weer naar Barbara toe en ze liet me dit keer niet weer erin dus ik kon beter bij Jenny blijven "Jenny kan ik de komende dagen bij jou blijven?" Vraag ik, ze knikt "Ja hoor ik denk dat je beter niet naar Barbara kan" zegt ze zuchtend "Hee Barbara het is niet jou schuld dat Barbara ruzie heeft met mij, ze is nou eenmaal niet de knapste" zeg ik grinnikend. "Kom laten we lunchen zoals beloofd" knipoog ik. Ik sla mijn arm om Jenny heen en loop naar beneden. Ik had misschien wel een pak aan maar dit was niet zakelijk. Ik pak haar hand en loop met haar naar de Starbucks "Het is toch niet erg dat we hier gaan lunchen?" Vraag ik, "Nee hoor dit is perfect" glimlacht Jenny en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik glimliach "Wat wil jij?" Vraag ik "Caramel Frappichino" zegt Jenny, ik knik. Ik laat Jenny een plekje kiezen en loop naar de kassa "2 Caramel Frappichino's en 2 muffins" zeg ik met een glimlach "Okey dat word dan €10.50" zegt de man chagrijnig achter de kassa. Ik betaal en pak alle spullen aan. Ik loop naar Jenny "Asjeblieft" zeg ik chique. Ik grinnik en ga voor haar zitten. Ik neem een slokje en een hapje "Vertel eens wat over je zelf" vraag ik aan Jenny.

Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu