Lauren Estrada P.O.V.
Ik hoor mijn wekker gaan en druk hem uit. Ik stap uit mijn bed en ik zoek een geel topje met bandjes met wat blauw erop. Ik doe een zwart vestje erover heen en een kort broekje, hopelijk werd het normaal weer. Ik doe mijn zwarte vans aan en tevreden kijk ik in de spiegel. Ik loop naar beneden en pak een appel. Ik ren naar buiten en pak mijn fiets, na een paar uren gefietst te hebben kom ik aan op mijn werk. Ik zet de fiets in mijn auto, achterin de kofferbak. Ben ik blij dat ik nu geen Fiat Panda heb. Tevreden kijk ik naar mijn Range Rover, een zwarte. Gekocht van al mijn spaar geld. Ik loop naar binnen waar Niall me tegemoet komt gelopen "Lauren je bent laat" zegt Niall, achter hem zie ik Luke staan "Ja mijn auto wilde gister dus niet eh opstarten dus ik moest lopend naar huis en met de fiets naar het werk" zeg ik en ik krab even over mijn arm. "Heb je het niet koud in die kleding?" Vraagt Luke, ik schud mijn hoofd "Nee hoor de zon schijnt" zeg ik met een glimlach "Ga maar gauw aan het werk" zegt Niall, ik knik en loop naar mijn kantoor "En altijd spontaan" hoor ik de stem van Luke. Ik grinnik even en loop snel mijn kantoor in. Ik ben bijna altijd spontaan dat klopt maar dus niet altijd, bijvoorbeeld gisteren toen het regende en mijn auto niet wilde starten.
JE LEEST
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer
FanfictionDutch One Direction & 5 Seconds Of Summer Fanfic.