65

179 6 2
                                    

Niall Horan P.O.V.
Ik kijk in de prachtige ogen van Jenny "Je bent prachtig" fluister ik. "Jenny Louise Grammar neem jij Niall James Horan tot uw wettige echtgenoot?" vraagt de dominee "Ja ik wil" vormen haar prachtige lippen. Ik glimlach "Niall James Horan neemt u Jenny Louise Grammar tot uw wettige echtgenote?" vraagt de Domine "Ja ik wil heel graag" zeg ik glimlachend "U mag u nu noemen Mrs en Mr Horan, u mag de bruid kussen" ik draai Jenny en kus haar op haar lippen, ik hoor een applaus en glimlach. "Ik houd van je Jenny en je bent van mij" knipoog ik. Ik pak haar hand en we lopen naar de koets, we gaan zitten we zouden nu naar iets verder van de plek. Daar konden we dansen en kon ze weer een andere jurk om te dansen aan te trekken maar eerst mochten we taart aan snijden. Ik glimlach en knijp in haar hand "Jenny we zijn echt ver gekomen en ik hoop dat het nog verder komt" glimlach ik. De koets stopt en ik til Jenny op over de drempel. Hoe doen al die mensen het zo snel? Ze gillen en fluiten en we staan bij de taart, Jenny legt haar hand op het mes en ik leg mijne erover. We snijden samen de foto en er worden foto's gemaakt. Ik glimlach als Jenny haar jurk om gaat wisselen. Ik ga bij Greg staan "Nu sta ik bij jou bruiloft" grinnikt Greg. Ik knik en glimlach "Kom hier" zegt Greg en hij wrijft in mijn haar "Gast!" zeg ik. Jenny komt in een andere prachtige jurk ik pak haar hand en de muziek draait. We beginnen te schuifelen.

🎉 Je bent klaar met het lezen van Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of Summer 🎉
Fashion Job|| One Direction & 5 Seconds Of SummerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu